וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ עקפה את באיירן מינכן

מיינץ ניצחה 2:4 את המבורג בחוץ וטיפסה למקום הרביעי על חשבונה של הדאבליסטית. ורדר ברמן ניצחה בפרייבורג 1:3

המחזור ה-25 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שינוי משמעותי בצמרת, כשמיינץ טיפסה למקום הרביעי על חשבונה של הדאבליסטית באיירן מינכן בזכות ניצחון 2:4 על המבורג בחוץ. במשחק נוסף הצליחה ורדר ברמן להתאושש מתקופה קשה וגברה על פרייבורג 1:3.

המבורג - מיינץ 4:2

רק לפני שבועיים הפסידה מיינץ לבאיירן מינכן 3:1 באיצטדיונה הביתי, אלא שמאז הבווארים רשמו שני הפסדים מאכזבים, ומיינץ השיגה ניצחון שני ברציפות כדי לעלות למקום הרביעי על חשבון באיירן. המבורג השביעית, שקיוותה להשיג ניצחון ביתי שיקרב אותה לצמרת, עלתה ראשונה ליתרון משער של מרסל יאנסן בדקה ה-18. אנדרה שרלה השווה זמנית למיינץ בדקה ה-56, אלא שמלאדן פטריץ' החזיר את המארחים מהמבורג ליתרון כעבור שלוש דקות בלבד. ושוב, המשחק ההפכפך נתן את אותותיו וגויקו קצ'אר מהמבורג כבש שער עצמי בדקה ה-61 בדרך ל-2:2. שמונה דקות לסיום שרלה השלים צמד כדי לקבוע מהפך ולהעלות את מיינץ ל-2:3, ואם זה לא מספיק אז פלוריאן הלר קינח עם הרביעי של מיינץ בדקה ה-88 וקבע את תוצאת המשחק, 2:4.

פרייבורג - ורדר ברמן 3:1

כמה לחץ היה על תומאס שאף ו-ורדר ברמן בשבוע האחרון. אמרו שהמאמן, שנמצא בקבוצה כבר 11 שנה, עלול לסיים את תפקידו בקרוב. יש לומר די בצדק אחרי שהקבוצה שלו מזייפת וירדה אתמול כבר למקום ה-19 בבונדסליגה. אלא שהיום (ראשון) הצליחה ורדר ברמן המאכזבת להשיג קצת אוויר עם ניצחון 1:3 במשחק חוץ קשה מול פרייבורג ולעלות עד המקום ה-14 בליגה עם 28 נקודות, שלוש מעל הקו האדום.

ברמן עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-12 לאחר שקרן של סבסטיאן פרודל מצאה את סאנדרו ואגנר והוא דחק את הכדור מטווח קצר פנימה. שער הליגה הראשון לחלוץ העונה. פרייבורג הצליחה לאזן בדקה ה-49 לאחר שטים בורובסקי הכשיל ברחבה את אריק ינדריסק. פאפיס סיסה כמובן ביצע את הפנדל ובעט פנימה כדי לקבוע 1:1. אלא שברמן, שחזרה בשבוע שעבר מפיגור 2:0 ל-2:2 מול לברקוזן בדקות הסיום, הצליחה לכבוש את השער השני בדקה ה-76 לאחר מתפרצת שנגמרה במסירה של מרקו מארין לקלאודיו פיזארו. השחקן הזר עם הכי הרבה כיבושים אי פעם בבונדסליגה בעט חזק לפינה וקבע 1:2. בתוספת הזמן הצליחו הירוקים לכבוש את השלישי, הפעם מרגליו של מארין עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully