וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה 0:2 את פאלרמו

צמד של סקולי סידר לרומאים ניצחון ועלייה למקום הרביעי. אינטר הביסה 2:5 את גנואה וצימקה את הפער ממילאן ל-5 נקודות

אחרי שאתמול (שבת) יובנטוס שוב הפסידה, הפעם 1:0 בבית למילאן, בהתמודדות שנראית כמסורת גדולה בהרבה מההווה, נמשך היום המחזור ה-28 בליגה האיטלקית. אינטר הצליחה לצמק את הפער מהרוסונרי לחמש נקודות בלבד עם 2:5 מרשים במיוחד על גנואה. אודינזה לא הצליחה להתקרב ל-0:7 הענק על פאלרמו, אך גם 0:1 מול בארי יספק אותה ונאפולי שוב הוכיחה שהיא לא באמת במאבק האליפות כשסיימה ב-0:0 ביתי מול ברשיה.

אינטר - גנואה 2:5

האלופה מסרבת להרים ידיים. אינטר דרסה 2:5 את גנואה בזכות מחצית שנייה נהדרת של כדורגל, לאחר שפיגרה 1:0 בירידה לחדרי ההלבשה. בעקבות הניצחון הגדול, הקטינו הנראזורי את הפער ממילאן המוליכה לחמש נקודות בלבד ונראה שלאונרדו הוא היחיד שיכול למנוע מהאקסית המיתולוגית שלו תואר השנה.

דווקא הקבוצה האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-40. רודריגו פלאסיו קיבל מסירת עומק מעבדולאי קונקו לאחר התקפה מתפרצת, ובעט מ-16 מטר חזק לפינה הרחוקה כדי להכניע את ז'וליו סזאר ולהעלות את גנואה ל-0:1. בדקה ה-50 הצליחו הנראזורי למצוא את השוויון לאחר שמהלך קבוצתי יפה נגמר במסירת רוחב של מאיקון לג'אמפאולו פאציני, שדחק מקרוב את ה-1:1. דקה אחת בלבד חלפה וסמואל אטו הצליח להשלים את המהפך עם בעיטה ממרכז הרחבה פנימה, 1:2 למארחת.

בדקה ה-57 הצליחה אינטר לכבוש גם את השלישי, כששוב זה היה אטו, שניצל טעות קשה בהגנה, חדר לרחבה ובעט חזק את ה-1:3. החגיגה לא נגמרה כאן ובדקה ה-71 הגיעה ה-1:4, לאחר שמסירת עומק של אטו מצאה את ווסלי סניידר, שיישר לגוראן פאנדב והחלוץ המקדוני דחק מקרוב פנימה. האלופה כבשה את החמישי בדקה ה-84 כשיוטו נגאטומו קיבל מסירת עומק מחוסיין חארג'ה, הסתובב ובעט נפלא לחיבורים את ה-1:5. מאורו בוסלי עוד צימק ל-5:2 בדקה ה-90 אך זה ממש לא הועיל לגנואה במשהו.

לאציו - פאלרמו 0:2

הקבוצה של אדוארדו רג'ה ספגה בשבוע שעבר הפסד 1:0 מאכזב לקליארי, שהוציא לה מעט את הרוח מהמפרשים אחרי שהשיגה שני ניצחונות רצופים. היום הצליחה לאציו לחזור לתלם עם 0:2 וצמד של ג'וזפה סקולי מול פאלרמו, שיכולה להתנחם בכך שההפסד הערב הוא הרבה יותר הגיוני מההשפלה 7:0 שספגה בשבוע שעבר בבית מול אודינזה. ברור שלסרסה קוסמי יש עוד הרבה עבודה כדי לשקם את הסיציליאנים. לאציו אגב, עלתה למקום הרביעי עם 51 נקודות, אחת יותר מאודינזה הרביעית.

הקבוצה מהבירה הצליחה לעלות ליתרון בדקה השמינית לאחר בעיטת שוער לא טובה של סלבטורה סיריגו. לאציו ביצעה מהלך קבוצתי יפה, שבסיומו הכניס כריסטיאן לדסמה מסירת עומק נפלאה לסקולי שמול סיריגו בעט שטוח ומדויק לפינה וקבע 0:1 עם שער הבכורה שלו העונה בליגה. השער השני של לאציו ושל סקולי הגיע ממהלך עניינים די דומה: גם הפעם המבשל היה לדסמה והכובש סקולי, רק שהפעם המסירה הייתה הגבהה נפלאה על 35 מטר והחלוץ, שהיה בנבדל קטן, נגח מקרוב פנימה את ה-0:2.

אודינזה - בארי 0:1

שבעה ימים בלבד חלפו מאז שהקבוצה של פרנצ'סקו גואידולין דרסה 0:7 את פאלרמו בחוץ, לאחר תצוגת כדורגל מחשמלת. אמנם היום זה היה הרבה פחות מרשים, אך גם זה הספיק לאודינזה כדי לרשום 0:1 צנוע על בארי ולעלות למקום הרביעי על חשבונה של לאציו, לפחות עד משחקה מאוחר יותר.

אודינה שלטה ברוב שלבי המשחק, אך התקשתה להגיע למצבים עד הדקה ה-74. אלסנדרו פאריסי ביצע עבירה ברחבה וגרם לפנדל לזכות המארחת. אנטוניו די נטאלה ביצע את הפנדל מצוין וקבע 0:1 עם שער הליגה ה-22 שלו העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

נאפולי - ברשיה 0:0

שישה ימים בלבד אחרי תבוסת ה-3:0 למילאן, שהבהירה לקבוצה של וולטר מצארי שהיא עדיין לא נמצאת ברמה של המוליכה, חזרו היום התכולים לליגה והמשיכו לזייף. נאפולי, שלאורך רוב שלבי העונה, התיימרה לרוץ לאליפות מול שתי המילאנזיות, נמצאת כבר מרחק שמונה נקודות מהפסגה ואפילו אינטר כבר מקדימה אותה בשלוש נקודות.

משחקים נוספים:

בולוניה - קליארי 2:2
כבש לבולוניה: מרקו די ואיו (29, פנדל), גסטון ראמירז (90), כבש לקליארי: אנדראה קוסו (59), דניאל רגאצו (81)

פיורנטינה - קטאניה 0:3
כבשו לפיורנטינה: אדריאן מוטו (21 ו-24), אלברטו ג'ילארדינו (60)

סמפדוריה - צ'זנה 3:2
כבשו לצ'זנה: מרקו פארולו (43), עמנואלה ג'אקריני (47 ו-48), כבשו לסמפדוריה: מאסימו וולטה (83), מאסימו מקארונה (פנדל, 90)

קייבו - פארמה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully