וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד

דירק קאוט הימם את השדים האדומים עם שלושער וסידר לאלכס פרגוסון הפסד שלישי ברציפות באנפילד. וולבס - טוטנהאם 3:3

גם בעונה בה ליברפול מדשדשת במרכז הטבלה, מפגש עם היריבה השנואה, מנצ'סטר יונייטד, מהווה סוג של משחק עונה. כשהשדים האדומים מאיימים לזכות באליפות מספר 19 שתשבור את השוויון בין הקבוצות, המשחק באנפילד קיבל משנה תוקף וליברפול שיחקה בהתאם. יושבי הקופ קיבלו הצגה חלומית מהקבוצה שלהם והתוצאה בסיום לא משתמעת לשתי פנים: ליברפול 3 - מנצ'סטר יונייטד 1, שהשלים הפסד ליגה שלישי ברציפות ליונייטד באנפילד.

מה לא היה לנו במפגש הענק הזה? אווירה מדהימה, משחק חם שהתבטא בכמה עבירות חריפות ועימותים בין שחקני הקבוצות, מבצע אישי מבריק של לואיס סוארז, שיא הופעות חדש של ריאן גיגס (607 הופעות ליגה ששברו את שיאו של בובי צ'רלטון) ומעל הכל - הופעת שיא בלתי נשכחת של שחקן ענק - דירק קאוט, שקבר את יונייטד עם שלושער.

ליברפול פתחה בהתלהבות, אבל דווקא יונייטד הייתה קרובה לכיבוש כשדימיטאר ברבאטוב בעט לקורה בדקה ה-17. למרות זאת, ליברפול קיבלה את השער שהייתה ראויה לו בדקה ה-34. מבצע אישי מבריק של סוארז, שניער מעליו את כל שחקני ההגנה של יונייטד בפינה השמאלית של הרחבה, הסתיים בכדור רוחב אותו דחק קאוט פנימה לשער החשוף.

חמש דקות חלפו וקאוט כבש שוב. כדור ארוך הוגבה לרחבת יונייטד, נאני טעה ונגח לאחור, וקאוט אמר תודה והמשיך משלושה מטרים בנגיחה לרשת של ואן דר סאר. השער השני הדליק את המשחק ועד המחצית נרשמו שתי פגיעות חריפות של ג'יימי קראגר ורפאל שהלהיטו את הרוחות, אבל הסתיימו עם כרטיסים צהובים בלבד.

השדים האדומים ניסו לחזור למשחק במחצית השנייה. ראול מיירלש הרחיק מהקו אחרי נגיחה של ברבאטוב, אבל השער שוב נפל בצד השני. בדקה ה-65 סובב סוארז הנפלא כדור חופשי, ואן דר סאר הדף רע וקאוט דחק מקרוב את הכדור החוזר והשלים את ההשפלה. חאבייר הרננדז רק צימק בנגיחה בדקה ה-90.

ההופעה הענקית של ליברפול רק חידדה את גודל האכזבה מהעונה של האדומים השנה. גם דלגליש יודע שאם הקבוצה שלו הייתה מגיעה באותה מחויבות והתלהבות גם למשחקים מול קבוצות תחתית, היה לה מה לומר במאבק הצמרת. כי בסופו של דבר, מעבר לשמחה לאיד, הניצחון לא ישנה את השורה התחתונה מהעונה האיומה של ליברפול.

עבור מנצ'סטר יונייטד, מנגד, מדובר בהפסד ליגה שני ברציפות. למזלו של פרגוסון, אין העונה בפרמיירליג קבוצה יציבה מספיק לערער את הביטחון של היונייטד ולנצל את המעידות. השדים האדומים מובילים בשלוש נקודות ומשחק עודף על פני ארסנל. מישהו באמת מהמר על התותחנים?

טוטנהאם - וולבס 3:3

במשחק המאוחר של היום קיבלו חובבי הכדורגל האנגלי לא פחות אירועים ודרמות, כאשר וולבס וטוטנהאם נפרדו ב-3:3 באחד המשחקים הכי דינמיים ומשוגעים העונה. קווין דויל העלה את המארחת של מיק מקארתי ל-0:1 בדקה העשרים, אחרי שנגח מקרוב הגבהה של ננאד מיליאש המצוין. אלא שטוטנהאם הגיבה, והגיבה נהדר: ג'רמיין דפו קיבל כדור מרומן פבליוצ'נקו, ניער שחקן הגנה, ושחרר כדור מסובב נהדר שמצא את חיבוריו של וויין הנסי בדרך ל-1:1.

דפו הלוהט לא נרגע, וחמש דקות מאוחר יותר הוא השלים את המהפך האישי, שוב עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה שמצאה את דרכה לחיבורים, והתרנגולים עלו ל-1:2. קווין דויל דאג להשוות בפנדל בדקה ה-40, אלא שפבליוצ'נקו קבע 2:3 ללונדונים בדקה ה-48, אחרי בישול של ג'רמיין ג'נאס. וולבס לא הרימה ידיים ושוב ידעה לחזור, כאשר סטיבן פלטשר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87, לאחר ששתי הקבוצות החמיצו שוב ושוב. שימו לב לסטטיסטיקה בתום המשחק: טוטנהאם עם 20 בעיטות לשער, וולבס עם 18. תנו לנו משחקים כאלה כל יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully