וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: סרג'י ריכטר סיים 13 באליפות אירופה

הקלע הישראלי איבד ריכוז והחמיץ בנקודה אחת את העלייה לגמר בתחרות לרובה אוויר. ליאור מדלל דורג במקום ה-32

סרג'י ריכטר וליאור מדלל ממכבי רעננה, רשמו היום (ראשון) הופעה מאכזבת באליפות אירופה ברובה אוויר. ריכטר השיג תוצאה של 594 נקודות, הוא דורג במקום ה-13 והיתה חסרה לו נקודה אחת כדי לעלות לגמר. מדלל הצעיר שזו לו אליפות אירופה ראשונה לבוגרים, השיג תוצאה נמוכה של 591 נקודות ודורג רק במקום ה-32. באליפות לקחו חלק 90 קלעים.

ריכטר פתח טוב מאד את התחרות ובשני המקצים הראשונים השיג את מלוא 200 הנקודות ודורג בין חמשת הקלעים המובילים בתחרות. במקצה השלישי איבד שתי נקודות יקרות, אך עדיין המשיך להיות מדורג בין חמשת הקלעים המובילים. במקצה הרביעי איבד עוד נקודה, אך עדיין היה בתמונת הגמר. במקצה החמישי ריכטר איבד מעט מהריכוז והשיג תוצאה נמוכה יחסית, 97 נקודות מתוך 100 אפשריות, תוצאה שדרדרה אותו אל מחוץ לתמונת הגמר. במקצה השישי והאחרון הוא השתפר וקבע 100 מתוך 100, אבל זה כבר לא הספיק. ריכטר כמו עוד חמישה קלעים אחרים השיג 594 נקודות, ולאחר בדיקת הפגיעות בול של כל אחד מהם נקבע הדרוג מהמקומות 9 ועד 14. שמונת הקלעים שהעפילו לגמר קבעו תוצאה של 596 ו-595 נקודות, תוצאות שריכטר השיג כבר מספר פעמים בעבר.

הנבחרת הישראלית תשוב לארץ מחר, בלי מדליות ועם תחושה של החמצה כאשר שלושה קלעים, פולינה מדבינר בנערות ואלה שטרנברג וסרג'י ריכטר בבוגרים החמיצו בנקודה העפלה לגמר אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully