וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "מי שצועק חזק, מקבל יותר מהשופטים"

לפני המשחק עם יונייטד, מנג'ר ליברפול עקץ את פרגוסון: "זה לא הוגן. נתייחס לשופטים בכבוד". ג'רארד, שהיה בספק, יפתח

ליברפול אולי לא חלק ממאבק האליפות, אבל כשמנצ'סטר יונייטד מגיעה לאנפילד (15:30, ספורט1 ו-ספורט1 HD) תמיד מדובר בסוג של משחק עונה. השדים האדומים הפסידו את המפגש באנפילד בשתי העונות האחרונות וכמה שיושבי הקופ ישמחו לעוד תוצאה שתפריע ליונייטד במירוץ לאליפות ה-19.

מי שהוסיף שמן למדורה לפני המשחק הוא מנג'ר ליברפול קני דלגליש, ששלח עקיצה לכיוונו של אלכס פרגוסון: "לפעמים אפשר לחשוב שמי שצועק יותר חזק, מקבל החלטות לטובתו מהשופטים וזה לא הוגן. אנחנו מכבדים את הקמפיין (לעזור לשופטים ולא לבקר אותם), אבל כל עוד לא ניפגע מזה בשום צורה. נעשה הכל כדי לשמור על כבוד השופטים ואני מקווה שגם הם יראו לנו כבוד".

דלגליש התכוון כמובן ללמתקפה הפומבית החמורה של פרגוסון על השופט מרטין אטקינסון, שניהל את המשחק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד (2:1), וכן לאירוע בו ניצל ווין רוני מהרחקה למרות שמהמצלמות קלטו אותו מכה את ג'יימס מקארתי, שחקן וויגאן.

ערב המשחק, היה ספק באשר לשילובו של הקפטן סטיבן ג'רארד. הקשר, שרק חזר מהיעדרות בשל פציעה בברך נפצע שוב באימון הקבוצה במפשעה. למרות שבבוקר ההערכה הייתה שג'רארד ייעדר, הקשר החלים ויפתח בהרכב. אנדי קארול יישב לראשונה העונה על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully