וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לגבי ניסיון הדקירה: "לא יודע כלום על זה"

מאמן ריאל מדריד לא הבין על מה הרעש: "האבטחה סביבנו היא בגלל ההערצה כלפינו". הלבנים יתארחו בסנטאנדר (22:00, 5+)

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו התייחס אמש (שבת) לראשונה, לאירוע ניסיון הדקירה שהיה לפני כשבוע, ואמר כי אינו היה מודע לכך שמישהו ניסה לתקוף אותו. "אני לא יודע כלום על זה", אמר המאמן הפורטוגלי. "לא ראיתי כלום ולא הרגשתי דבר. אם משהו קרה, אז לא ראיתי. אין כאן סיפור, הייתה סביבנו את האבטחה הרגילה כמו שתמיד יש. זה לא כדי להגן עלינו מפני תקיפות, אלא מפני ההערצה הגדולה של האוהדים כלפינו. אני בסדר, כלום לא קרה לי".

ובחזרה לכדורגל, הבלאנקוס ייצאו למשחק חוץ בסרדינרו של ראסינג סנטאנדר (22:00, שידור ישיר ב-5+), לאחר שאמש הגדילה ברצלונה את היתרון על פני הלבנים לכדי 10 נקודות בפסגת הליגה הספרדית במסגרת המחזור ה-27. הקבוצה של מוריניו חייבת לנצח כדי להחזיר את הפער ל-7 נקודות, שממילא גדול גם כך.

מוריניו התייחס לקאקה, ואמר כי בריאל לא יאיצו בשחקן הברזילאי לחזור מהר למגרשים, כדי לתת לו להחלים באופן מלא מהפציעה. "תשאלו את הצוות הרפואי של המועדון, הדבר הטוב ביותר להערכה העצמית של השחקן ולביטחון שלו זה לתת לו לחזור לפי איך שהוא מרגיש".

המאמן ענה על השאלה לפיה ריאל מתקשה לכבוש מחוץ לברנבאו. "לפי מה שאתה אומר", כשהוא מתייחס לאותו כתב, "אני מבין שאנחנו לא תוקפים טוב. כתבת בעיתון שלך שאנחנו לא מתאמנים על תרגילים בהתקפה. כתבת שאני אומר לשחקנים שלי ש'הם יכולים לעשות מה שהם רוצים על כר הדשא'".

לאחר מכן התייחס לסקורר הגדול של הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, שייעדר לזמן של כשבועיים מהמגרשים. "בוא לא נהיה צבועים, כריסטיאנו חשוב מאוד במערך שלנו, אבל יש לנו מספיק שחקנים טובים שיבואו עם הרבה מוטיבציה כדי להוכים שהם ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully