וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בבאר שבע: כהן, נאסר ואסולין לוועדת משמעת

6.3.2011 / 9:53

אוהדים התלוננו שהשוער ביצע תנועה מגונה ונאסר השתיק אותם. הדוברת: "שלושתם יועמדו לדין". ברקת וקלינגר שוחחו בטלפון

בהפועל באר שבע כבר מצאו חלק מהאשמים בהידרדרות של הקבוצה על המגרש וביחסים על הקהל, לאחר הפסד הליגה 2:0 להפועל חיפה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. אוהד כהן, סיראז' נאסר וליאור אסולין יעמדו בימים הקרובים בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון בעקבות תלונות של אוהדים שהגיעו להבעלים של המועדון לאלונה ברקת על היחס אליהם.

אוהדים טענו כי השוער ביצע תנועה מגונה לעברם במשחק הגביע בקריית שמונה, ואילו הקשר סימן בידו לעברם שישתקו. לגבי אסולין, אוהדים טענו כי ירק לעברם, למרות שהחלוץ הכחיש זאת. דוברת המועדון ציפורה חלפון אישרה: "בעקבות תלונות שהגיעו, שלושתם יעמדו לדין".

חלק מהאוהדים רטנו בעקבות העובדה שפרט לראיין אדלי, שחקנים אחרים ברחו לחדר ההלבשה ולא הגיעו להודות להם. שחקן בקבוצה אמר: "זה נכון, אבל חששנו מעימות".

ברקת: "מבחן התוצאה קובע"

ברקת לא הגיעה אמש לאצטדיון בטענה שאירחה חברים מחו"ל, אבל צפתה במשחק בטלוויזיה. עם המאמן ניר קלינגר שוחחה ברקת מיד לאחר המשחק בטלפון והודיעו לו כי היא עומדת מאחוריו. למאמן היא אמרה: "אני מרוצה מהלחימה של השחקנים, למרות שמבחן התוצאה קובע".

כפי שפורסם אתמול, שחקנים בקבוצה טענו כי הסיבה העיקרית להפסדים האחרונים נבעה מכך שהקבוצה התחזקה רק בחלק ההתקפי ולא בהגנתי. במועדון הזכירו שהתקציב של קלינגר היה מוגבל והוא חיפש בראש ובראשונה מחליף ראוי למאור מליקסון. ביום רביעי תיערך ישיבת הנהלת וקודם לכן צפויה שיחה נוספת בין הבעלים למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully