וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

הקבוצה של קלינגר ספגה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. בן בסט בפנדל ואבו ניל כבשו לאורחת, יחיאל הורחק

מישהו זוכר שרק לפני חודש, ב-5 בפברואר, הביסה הפועל באר 0:5 את מ.ס. אשדוד ונראתה כמו מועמדת ודאית להגיע לפלייאוף העליון? הערב (שבת) ספגה הקבוצה של ניר קלינגר הפסד ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, 2:0 ביתי להפועל חיפה במשחק שפתח את המחזור ה-25 בליגת העל וסגר חמישה משחקים רצופים בהם הקבוצה הדרומית לא מצליחה לכבוש אפילו שער אחד. אגב, גם המשחק היחיד בו לא הפסידה הקבוצה מבירת הנגב היה ב-0:0 מול הפועל רמת גן החלשה במחזור שעבר.

אם זה לא הספיק, הגיעה גם תבוסת ה-4:0 לעירוני קרית שמונה באמצע השבוע בגביע המדינה, ולכו תדעו מה יקרה השבוע בעיר. מנגד, הקבוצה של ניצן שירזי יכולה להיות מרוצה לאחר ששמטה ניצחון יקר בדקה ה-96 בשבוע שעבר, הצליחה להשיג ניצחון חוץ שלישי ברציפות, שהעלה אותה זמנית למקום החמישי. נראה שהפועל חיפה, לה יש כעת 37 נקודות, היא מועמדת רצינית להגיע לפלייאוף העליון בעוד חמישה מחזורים ואולי אפילו להפתיע את מכבי חיפה בדרבי בשבוע הבא.

ניר קלינגר לא ביצע איזו שהיא מהפיכה בהרכב והקבוצה שלו המשיכה את היכולת שלה מהמשחקים הקודמים בפתיחת המשחק. באר שבע התקשתה להגיע למצבים ודווקא האורחת הייתה מסוכנת יותר, אך בן בסט לא היה מספיק חד. זה מה שקרה עד הדקה ה-28, אז מלך שערי הליגה פירפר בקלות את אבי יחיאל והוכשל על ידו בתוך הרחבה. בלם באר שבע הורחק ובן בסט בעט פנימה את ה-0:1 של הפועל חיפה.

דווקא ההרחקה הזו שיחררה מעט את הקבוצה של קלינגר, שהגיעה להזדמנויות רבות אך דובב גבאי רשם שתי החמצות ובאר שבע ירדה למחצית בפיגור. המחצית השנייה הייתה חלשה מאוד, כששתי הקבוצות לא סיכנו את השער של היריבה אפילו פעם אחת. אלא שבדקה ה-87 הצליח אמיר אבו ניל, הג'וקר של שירזי בשבועות האחרונים, לבצע מהלך אישי נפלא ולכבוש את ה-0:2, שסגר את המשחק.

מהלך המשחק

דקה 3: כדור שחזר מהגנת באר שבע הגיע לסטויאנוביץ', שבעט עם רגל שמאל לגג השער.

דקה 7: לוי קיבל מסירה באגף שמאל ושיחרר בעיטה מסוכנת לשער, קאלה קלט.

דקה 21: לוי בעט כדור חופשי מ-25 מטר, קאלה הצליח להדוף.

דקה 29: גול! בן בסט עבר בקלות את יחיאל, פרץ לרחבה והוכשל על ידי הבלם מאחור. יחיאל ראה את הכרטיס האדום ובן בסט בעט מצוין את הפנדל. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 40: לוי בעט כדור חופשי מ-25 מטר, אך גם הפעם קאלה הצליח להדוף.

דקה 41: דוידזאדה קיבל מאדלי, פרץ באגף שמאל ויישר למרכז, שם חיכה גבאי שבעט החוצה ממצב קורץ.

דקה 43: לוי הכניס מסירת עומק לגבאי, שהקדים את שוקרני ונותר לבד מול קאלה, אך בעט החוצה.

דקה 72: רביבו קיבל מסירת עומק וניסה לעבור את דורה, אך הקשר האחורי של חיפה הצליח לבלום אותו, ספק בעזרת היד.

דקה 87: גול! אבו ניל חטף כדור, עבר בקלות בין שני שחקנים ומזווית קשה בעט פנימה. 0:2 להפועל חיפה.

דקה 89: בעיטה חופשית של לוי מ-25 מטר הלכה לפינה, אך קאלה שוב הצליח להדוף.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז (יחיאל צגאי, 86), אבי יחיאל (הורחק, 28), עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ריאן אדלי, איברהים עבדול ראזאק (דוד רביבו, 69), ערן לוי, ליאור אסולין, דובב גבאי (איברהים בסיט, 69).

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, רועי שוקרני, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט (אושרי רואש, 85), חנן ממן, אסי בלדוט, סשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל, 64), עדן בן בסט (אלון בוזורגי, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully