וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנובה: "נגד ארסנל יהיה לנו קל יותר"

עוזרו של גווארדיולה החליפו במסע"ת, וידע שברצלונה לא הרשימה מול סראגוסה: "קשה לשחק נגד 8 שחקנים בהגנה"

כנראה ששחקני ברצלונה לא כל כך מתחשבים במאמן שלהם אם הם עושים לו כאב ראש, נוסף על כאבי הגב הקשים מהם הוא סובל. בימים האחרונים אושפז פפ גווארדיולה במרפאה פרטית על מנת לעבור סדרת טיפולים בגבו הכואב, כשגם אחרי משחק הניצחון של הקבוצה אמש (שבת) 0:1 על סראגוסה במסגרת המחזור ה-27 בליגה הספרדית, הוא שב לקליניקה.

במהלך המשחק, נראה גווארדיולה סובל מאוד, אולם לאחר שער הניצחון של סיידו קייטה, לקראת סיומה של המחצית הראשונה, הוא נשך שפתיים וקם מהספסל עבורו. אוהדי בארסה הריעו בסיום לגווארדיולה על כך שהגיע בכל זאת להתמודדות. מי שהתייחס במסיבת העיתונאים לכאביו של המאמן היה עוזרו, טיטו וילנובה שאמר כי "גווארדיולה מרגיש טוב יותר מאשר מול ולנסיה".

לגבי המשחק, הרי שבארסה הייתה רחוקה מלהרשים. אמנם היא הגיעה למספר מצבים, אבל דווקא האורחת קיבלה את ההזדמנות הטובה ביותר להשוות, כאשר פלורן סינמה פונגול נשלח בכדור ארוך מצוין אבל כשל מול ויקטור ואלדס, ששב אל בין הקורות לאחר היעדרות עקב פציעה. עם הניצחון סיימה בארסה משחק מספר 26 ברציפות ללא הפסד.

בסיום אף נשאל וילנובה האם הראש של השחקנים היה כבר במשחק הגומלין מול ארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי, וענה: "ממש לא. כל מה שחשבנו עליו זה איך אנחנו מבקיעים את השער השני. לא היינו רגועים, אנחנו יכולים לראות במשחק שלנו הרבה חצאי מצבים וריבאונדים שהיינו צריכים להבקיע אבל לא עשינו זאת. לא היה לנו קל לשחק נגד קבוצה שמחזיקה שמונה שחקנים ברחבה שלה".

לקראת ארסנל אמר וילנובה: "אנחנו כבר יודעים איך צריך לשחק נגדה, ואנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד. נתנו למספר שחקנים שלנו לנוח (אבידל, אינייסטה ו-וייה), והם לא אמורים להיתקל בבעיות פיזיות במשחק הבא. ארסנל לא תסגור את המשחק כמו שעושות קבוצות אחרות, שתי הקבוצות יתקפו וסגנון כזה של משחק עדיף לנו הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully