וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "בקבוצות אחרות היו אוכלים אחד את השני"

5.3.2011 / 22:35

מאמן אשדוד חגג את שבירת רצף ההפסדים. על לפאייט: "הראה שמץ מהיכולות שלו". ליובין: "לא ידענו לגמור את המשחק"

משחק כדורסל נהדר נרשם הערב (שבת) באשדוד, שם ניצחה הקבוצה המקומית את האלופה, הפועל גלבוע/גליל 99:100 אחרי הארכה. במשחק מלא בדרמה ומהפכים. "זה היה קשה", אמר עופר ברקוביץ', מאמן מכבי אשדוד. "כל הליגה מאוד שקולה, גם המשחקים עם ראשון ובני השרון שהפסדנו, היו על סל ימינה או שמאלה. היה הערב משחק מותח ומעניין, החבר'ה שלנו הראו המון אופי ונחישות, אחרי ימים לא קלים שעברנו. אני בהחלט יכול להיות מרוצה". על ההחתמה החדשה שלו, אוליבר לפאייט, אמר המאמן: "אני שמח שאוליבר השתחרר והראה שמץ מהיכולות שלו. הוא התחיל את המשחק עם בלק אאוט, ואני מאמין שהוא יהיה יותר טוב בכל שבוע מכאן והלאה".

ברקוביץ' המשיך ואמר: "מעל הכל הניצחון הזה חשוב כדי לתת לנו דרייב קדימה. יש פה חבורה מאוד איכותית. בקבוצות אחרות אחרי שבעה הפסדים היו אוכלים אחד את השני. היה קרב אדיר, קשה לשחק עם גליל, הם קבוצה טובה. אני שמח לקחת את הניצחון הזה, ואנחנו ניקח את המשחקים שלנו בשיניים עד הסוף".

ג'וש דאנקן, שהיה המצטיין הערב בשורות אשדוד עם 28 נקודות, סיפר על השלשה הגדולה שלו ששלחה את המשחק להארכה: "לפני הזריקה שלי בסוף המשחק המאמן שרטט פיק אנד רול, הרגשתי שיש לי זריקה טובה, וזרקתי אותה עם ביטחון, ואני שמח שזה נכנס. בהארכה המשכנו להלחם, זה היה יותר מלחמה מאשר כדורסל. אני חושב שאחרי הפציעה של ראמל כל הקבוצה צריכה לקחת יותר. ראמל הוא עדיין חלק מהקבוצה שלנו, אבל כולנו צריכים לתת יותר מעצמנו כדי לכפות על האובדן שלו".

מאמן האלופה, ליאור ליובין היה מאוכזב מאוד בסיום. "יש קבוצות מחוברות שמגיעות מולנו", אמר ליובין, "ואני לא מאמין במשחקים שנגמרים ברבע הראשון. שיחקנו מול יריבה שיודעת לחזור למשחקים, שבוע שעבר התחלנו במינוס 13 וניצחנו. במשחק הזה לא ידענו לגמור את המשחק". על המהלך בסיום שהסתיים בשלשה של אשדוד, אמר המאמן: "לא עשינו עבירה בסוף, החלפנו פיק אנד רול, היה ביצוע לא טוב בחילוף, דאנקן קיבל בחוץ גארד, היה צריך ללחוץ אותו שישים את הכדור על הרצפה. הביצוע לא היה טוב, אבל קל להסתכל על המהלכים האחרונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully