וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אני יודע בדיוק מי עומד מאחורי המקללים"

מאמן מכבי ת"א פיזר רמזים אחרי הקריאות של הקהל נגדו והזכיר שבסיבוב הקודם הצהובים הפסידו לעכו: "הפעם שלטנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

25 דקות לסיום המשחק בין מכבי תל אביב להפועל עכו הערב (שבת) בבלומפילד, נראה היה שהצהובים נמצאים בדרכם הבטוחה לניצחון. התוצאה באותו שלב הייתה 0:2 למכבי, ששלטה במשחק וגם רשמה כמה החמצות, אבל שערים של רועי דיין בדקה ה-66 וניקולאס פלצ'וק בתוספת הזמן, הלמו במארחת שסיימה את המשחק עם 2:2 ונקודה בלבד.

בסיום המשחק התגודדו כמה עשרות אוהדים מסביב לאוטובוס השחקנים ולמעט סאבו פאביצ'ביץ', אלירן עטר וג'יבריל סידיבה, כל השחקנים ספגו קללות וקריאות. אגב עטר ופאביצ'ביץ', שניהם ייעדרו ממשחק בליגה בעוד שבועיים נגד מכבי נתניה, החלוץ אחרי שספג היום צהוב חמישי והבלם אחרי שראה היום צהוב תשיעי. בקבוצה מקווים שעד המשחק, ניבאלדו יחלים ויוכל לפתוח.

"מה היה סיפור המשחק? הייתה כאן קבוצה ששיחקה טוב, הייתה צריכה לכבוש חמישה-שישה שערים שערים ולא עשתה את זה", סיכם מוטי איוניר המאוכזב, "עכו הצליחו בגול מקרי - שער נהדר של רועי דיין - לחזור למשחק. אני לא מסכים שהלכנו אחורה וגם לא עשיתי חילופים הגנתיים. היו לנו שלושה-ארבעה מצבים טובים במחצית השנייה ולא ניצלנו אותם. ב-20 הדקות האחרונות עכו הימרה ולצערי הרב במקום לעשות 1:3 או 1:4, ספגנו שער אכזרי".
המאמן הצהוב הזכיר גם את ההופעה של מכבי נגד אותה עכו בסיבוב הקודם: "למי ששכח, במשחק הקודם עכו ניצחה 0:3 או 1:3 והיום הייתה קבוצה אחת על המגרש במשך 75 דקות. בהרבה משחקים שכביכול שיחקנו לא טוב, ניצחנו. היום שיחקנו טוב ולא ניצחנו.

בסיום המשחק איוניר ספג לא מעט קללות וקריאות מהיציעים. על כך הוא אמר: "אני יודע בדיוק מי האנשים שמקללים ואני יודע מה עומד מאחורי זה, כך שאני לא מתרגש. האוהדים רוצים ניצחונות וכשזה לא קורה, הם מקללים".

איוניר המשיך: "זה איבוד נקודות אכזרי. מאז שהגעתי לא השתמשתי בתירוצים, אבל מהמשחק בסכנין בדקה החמישית, ניבאלדו, שהיה השחקן הכי חשוב והכי טוב בקבוצה, לא עומד לרשותנו. אני אומר את זה עם כל הכבוד לשאר שעושים הכל כדי לעזור. אם הוא היה כשיר הוא בוודאות היה בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully