וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אין שופטים, אין שערים

השופטים הבכירים הושעו כי התכוונו למחות, ובשבעה משחקים נכבשו רק ארבעה שערים. ראן בפסגה אחרי 0:1 במונפלייה

עוד לפני שנבעט כדור אחד במחזור ה-26 בליגה הצרפתית, התחוללה מיני-דרמה כאשר ההתאחדות השעתה את השופטים הבכירים בעקבות רצונם לפתוח את המשחקים באיחור של 15 דקות, כמחאה על אי הסכמות כלכליות בינם לבין ההתאחדות. משחקי הערב (שבת) נערכו עם שופטים מהליגה השלישית, אבל זה לא הפריע לראן לעלות לפסגה עם 0:1 יקר במונפלייה. גם סושו כבשה וניצחה 0:1 בטולוז, וכך קון ב-0:1 הדרמטי על סנט אטיין. במשחק שנעל את הערב, הפתיעה אוקזר עם 0:1 על פריס סן ז'רמן. זה הכל, ארבעה שערים.

מונפלייה - ראן 1:0

הקבוצה של פרדריק אנטונטי קיבלה הזדמנות לחזור לפסגה ולהלחיץ את ליל לפני משחקה מול מארסיי, ועשתה את העבודה עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות במגרש לא קל. מונפלייה השישית רצתה להתקרב למוליכות אחרי שלושה משחקים בהם לא ספגה שער, אבל הרכש ראזאק בוקארי כבש בדקה ה-27 וראן ניצחה בסטאד דה לה מוסון לראשונה מאז 1999.

אוקזר - פריס סן ז'רמן 0:1

הפריסאים למדו על בשרם שאין משמעות למיקום בטבלה. בזמן שאוקזר נלחמת על חייה בתחתית ומשלמת את המחיר על קמפיין אירופי עם סגל קצר, פריס סן ז'רמן גבוה בצמרת, ואחרי שעלתה לשמינית גמר הליגה האירופית וחצי גמר הגביע היא רוצה להמשיך את רצף ההצלחות גם בליגה. אבל כנראה שיצר ההישרדות של אוקזר חזק יותר. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, וכשהיה נדמה כי הקבוצות יחלקו בנקודות, הגיע שער של קאמל שאפני בדקה ה-86 וקבע 0:1 למארחים, שהעניק להם שלוש נקודות יקרות.

קון - סנט אטיין 0:1

הירוקים סופרים כבר ארבעה הפסדים רצופים, וחלום אירופה הולך ומתרחק בצעדי ענק. קון עם ארבעה משחקים ללא הפסד, המשיכה את הבריחה המרשימה שלה מהתחתית ונהנתה משער ניצחון דרמטי של הסקורר יוסף אל עראבי עמוק בתוך תוספת הזמן.

טולוז - סושו 1:0

הקבוצה השלישית שהצליחה הערב במשימה הקשה של הכנסת כדור לרשת הייתה סושו, שחזרה עם ניצחון חוץ מטולוז והנחילה ליריבתה הפסד ליגה רביעי ברציפות. מודיבו מאיגה כבש מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-64, אחרי בישול של המגן דויד סוז'ה.

משחקים נוספים

ולנסיין - מונאקו 0:0

לוריין - נאנסי 0:0

ניס - לאנס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully