וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לבירם כיאל בניצחון סלטיק

הקשר חגג עם קבוצתו ניצחון ליגה נוסף, הפעם על המילטון. קורטרייק וגרשון ניצחו 0:3 את שרלרואה עם אוחיון ודודו ביטון

סלטיק הסקוטית נמצאת במומנטום נהדר, ואחרי הניצחון ביום רביעי על ריינג'רס במסגרת הסיבוב השישי של הגביע הסקוטי, קבוצתו של בירם כיאל שייטה הערב (שבת) לניצחון ליגה נוסף, הפעם על המילטון שנכנעה מולה 2:0. אחרי ההפסד האחרון בליגה למאת'רוול, סלטיק הסתדרה ללא בעיות עם היריבה שמנסה לברוח מהמקום האחרון בטבלה, אבל גם השבוע היא מתרחקת משם. סלטיק לעומת זאת מגדילה את הפער בצמרת לשמונה נקודות, כאשר לריינג'רס יש שלושה משחקים חסרים.

כיאל, שלא שיחק במחזור הקודם בגלל כרטיסים צהובים, השלים הפעם 90 דקות, כאשר לשני השערים היה אחראי כריס קומונס, שהבקיע בדקות 42 ו-52. סלטיק תפגוש במחזור הבא את היברניאן. כיאל עצמו היה מעורב במשחק ההתקפה של הקבוצה שלו כאשר בדקה ה-46 הוא בעט ברגל שמאל כדור מקצה הרחבה למסגרת, אבל הוא נעצר. שלוש דקות לסיום ספג הקשר גם כרטיס צהוב. גיל בלומנשטיין לא נכלל בסגל של אינברנס, שניצחה 0:3 את מאת'רוול.

בליגת המשנה באנגליה, דקל קינן פתח במרכז ההגנה של קרדיף ורשם 90 דקות בהפסד הביתי המאכזב 2:0 לאיפסוויץ'. קרדיף איבדה הזדמנות גדולה לחזור למקום השני, כשהחמיצה ללא הפסקה מול מרטון פולופ ההונגרי ביכולת מצוינת בין הקורות של איפסוויץ'. בדקה ה-67 היא גם ספגה, כשג'ימי בולארד הפציץ מ-25 מטרים לחיבורים. בולארד, שעד הערב כבש רק פעם אחת העונה, השלים צמד עם כדור חופשי שהוסט פנימה בדקה ה-86.

בבלגיה ההתמודדות המסקרנת הייתה הדרבי הישראלי בין קורטרייק לשרלרואה, ששתיהן נאבקות בחלק התחתון בטבלה. קורטרייק, קבוצתו של רמי גרשון (90 דקות), הביסה 0:3 את שרלרואה, בה משחקים מתן אוחיון (90 דקות וצהוב), דודו ביטון (90 דקות) ותמיר כחלון (לא שותף). שלומי ארבייטמן לא שותף במשחק החוץ של גנט, שסיימה ב-1:1 נגד מכלן.

בקפריסין, אלקי לרנקה, קבוצתו של המאמן יצחק שום, השיגה היום ניצחון 0:3 על א.א.ל לימסול במסגרת המחזור ה-24 בליגה הקפריסאית. חיים מגרלשווילי רשם 90 דקות בהרכבה של אלקי, לה כבשו הברזילאי אדמר סילבה (37), הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו (42) והמחליף הברזילאי סרז'או (83). עבור אלקי היה זה משחק ליגה חמישי רצוף ללא הפסד, והיא עם 29 נקודות במקום התשיעי. ביום רביעי מצפה לקבוצה המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע, כשהיא תארח את אתניקוס.

בבולגריה, תום מנשרוב פתח בהרכבה של סלביה סופיה ורשם 45 דקות, כשקבוצתו הפסידה בביתה 2:1 למיניור פרניק מהתחתית. יאבור ואנדב העלה את מיניור ליתרון בדקה השמינית, אבל דניאל פייב נגח את השוויון בדקה ה-33. אמיל ולב בחר להחליף את מנשרוב בהפסקה, ובדקה ה-69 ספגה סלביה המדורגת שביעית את השער המכריע מרגלי ונצ'ו טריאנוב, קשרה המקדוני של מכבי פתח תקוה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully