וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "היינו מתים להתפוצץ כאן"

רם וארליך השלימו ניצחון ישראלי על פולין והראשון התייחס לתקופה הלא טובה בסבב העולמי. ארליך: "הוצאנו הרבה לחץ"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה נראה כמעט קל מדי, אבל לנו בוודאי לא איכפת. אחרי יומיים של התמודדות עם נבחרת פולין, נבחרת הדייויס של ישראל כבר הספיקה להשלים היום (שבת) ניצחון חלק 0:3 ולהעפיל לפלייאוף העלייה לבית העליון.

את הנקודה האחרונה השיגו יוני ארליך ואנדי רם, שגברו בארבע מערכות על מרצ'ין מטקובסקי ומריוש פירסטנברג החזקים ורם סיכם: "זו נבחרת עם המון נשמה. חייבים לפרגן. אתם רואים את כל השחקנים פה שעושים את הניצחונות. הנבחרות שבאות לפה מאבדות נקודות כבר בשדה התעופה בגלל הקהל. הגענו בתקופה לא כל כך טובה בסבב והיינו מתים להתפוצץ כאן".

ארליך הוסיף: "עשינו את זה. הוצאנו הרבה לחץ השבוע אחרי תקופה קשה בסבב, אבל ידענו שפה ברמת השרון אף אחד לא ינצח אותנו. שיחקנו מצוין והתאמנו טוב כל החודש באוסטרליה. חשבנו שנגיע לשם ונתפוצץ וזה לא הלך, אבל הגענו לפה והמשכנו לעבוד קשה".

ביום ראשון יתקיימו שני משחקי יחידים לפרוטוקול בלבד, כאשר מחר תתאפשר כניסה חופשית למשחקים. באיגוד הטניס הודיעו כי כל מי שקנה כרטיס ליום השלישי של המשחקים, יקבלו עבורו החזר במשרדי האיגוד.

לאן ממשיכים מכאן?

נבחרת הדייויס של ישראל תדע רק בחודש יולי מול מי היא תשחק בקרב על החזרה לבית העליון. הנבחרת, שנהנית מדירוג טוב, חסכה לעצמה סיבוב משחקים כמו הפולנים בשלב הבתים האיזורי, כאשר יתר הנבחרות שנאבקות על מקום בפלייאוף תשחקנה סיבוב נוסף בחודש יולי ואז תתבהר רשימת 16 העולות לפלייאוף.

משחקי הפלייאוף יכללו את הנבחרות שעולות מהבתים האזוריים כמו גם הנבחרות המפסידות של הסיבוב הראשון בבית העליון. המשחקים עצמם ייערכו בין ה-16 ל-18 בספטמבר, כשהעולות תשחקנה ב-2012 במסגרת הבית העליון של גביע הדייויס. האפשרויות מבחינת נבחרת ישראל פתוחות לגמרי, ובגלל הדירוג הגבוה, קיימת אפשרות שהנבחרת תתמודד מול אחת מהנבחרות האיזוריות. הגרלת המשחקים תתקיים בחודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully