וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב והפועל עכו נפרדו ב-2:2

הצהובים הובילו כבר 0:2 משערים של פאביצ'ביץ' ועטר, אך דיין עם שער שער אדיר ובישול סידר לאורחת תיקו מפתיע במיוחד

אמרו עליה שהיא לא הכי מרשימה, אבל לפחות מנצחת ונשארת דבוקה לשתי המוליכות. אז היא עדיין לא מרשימה, אבל גם התוצאות מתחילות להיות בהתאם. מכבי תל אביב סגרה עוד משחק מתסכל, הפעם בדמות 2:2 חלש מול הפועל עכו בבית במשחק שסגר את ערב המשחקים הראשון של המחזור ה-25 בליגת העל. הצהובים כבר הובילו 0:2 אחרי שערים של סאבו פאביצ'ביץ' ואלירן עטר (ה-13 שלו העונה), אך רועי דיין הצליח לצמק בזכות שער מדהים לחיבורים של לירן שטראובר ולבשל לניקולאס פלצ'וק בתוספת הזמן בדרך ל-2:2 דרמטי במיוחד.

אבי סטרול שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם סאבו פאביצ'ביץ'. ברני ארדוב
עוד תצוגה מאכזבת של מכבי. סטרול/ברני ארדוב

בעקבות התיקו, מכבי תל אביב שיפרה את מאזנה ל-49 נקודות ונראה שמרחק הנקודות משתי המוליכות הוא קטן מאוד יחסית למרחק האיכותי ממכבי חיפה ובעיקר מהפועל תל אביב. נראה שלצהובים, ששוב לא הרשימו, אין הרבה סיכוי לזכות באליפות. מנגד, נראה שאלי כהן יכול להיות מעודד מהנקודה שתייצב את הקבוצה שלו לאחר תקופה פחות טובה ואובדן נקודות, בהן יכלה וצריכה לזכות. אמנם עכו עדיין שמינית, אך המרחק שלה מהפלייאוף העליון הוא שתי נקודות בלבד.

הצהובים פחתו את המשחק לא רע והגיעו לכמה הזדמנויות קורצות, אך לא היו מספיק חדים מול גורש. ככל שהדקות חלפו במחצית הראשונה דווקא הקבוצה האורחת הצליחה להגיע ליותר ויותר הזדמנויות וחצאי מצבים, אך ההתקפה שלה נראתה אנמית, כשההחמצה הגדולה משל כולם הייתה של ראדי, שכבר היה חופשי לחלוטין מול שטראובר. כמה דקות לאחר מכן הצליחו הצהובים להעניש את עכו ודווקא במצב נייח ואחרי טעות קשה בהגנת האורחת. ההגנה של עכו פשוט נראתה מפורקת אחרי השער, ומכבי הייתה יכולה להעניש עם עוד כמה הזדמנויות אך מדוניאנין לא היה מספיק חד. מנגד, נראה שלואיס פרננדז, שישב ביציע, לא התרשם במיוחד מהיכולת שגילה הערב איציק כהן, כשגם חברו דימקאו פידליס היה חלש ב-45 הדקות הראשונות.

מכבי תל אביב הצליחה למצוא את השני בתחילת המחצית השנייה, לאחר מהלך קבוצתי יפה של הצהובים. אלא שמיד לאחר מכן מכבי הורידה הילוך, התקשתה להגיע למצבים ואפילו ספגה שער מצמק לאחר בעיטה אדירה של רועי דיין. אחרי השער הזה, דווקא אלי כהן הימר על ההתקפה וביצע חילופים התקפיים, בעוד איוניר הכניס את גיז'רמו ישראלביץ' במקום דימיטאר רנגלוב. עכו שיחקה לא רע, והצליחה למצוא את השוויון בתוספת הזמן לאחר שער של ניקולאס פלצ'וק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מחצית ראשונה

דקה 4: מדוניאנין בעט כדור חופשי מצוין מ-25 מטר, גורש הצליח להדוף לקרן.

דקה 12: רנגלוב קיבל מסירה באגף ימין, חתך לאמצע ובעט חזק, אך החוצה.

דקה 15: פלצ'וק הכניס מסירת עומק מצוינת לראדי, שנותר לבד מול שטראובר, אך התמהמה ואיבד את הכדור.

דקה 18: שגיב כהן קיבל מסירה ומצא את עצמו חופשי לחלוטין, מרחק 35 מטר מהשער, ובעט חזק החוצה.

דקה 20: ג'ורג' הכניס מסירת עומק לרנגלוב, שיישר מצוין לעטר, שעבר את השומר שלו ובעט כדור שכבר עבר את גורש, אך הורחק.

דקה 34: גול! קרן של בוזגלו הגיעה לפאביצ'ביץ', שנותר חופשי לחלוטין אחרי שפידליס איבד אותו, ונגח פנימה. 0:1 למכבי תל אביב. שער ראשון של המונטנגרי במדים הצהובים.

דקה 37: פידליס העביר מסירת רוחב לאיציק כהן, שהחליק, מדוניאנין זכה בכדור, פרץ קדימה, עבר את גורש, אך התמהמה ובעט לא מספיק טוב.

דקה 44: בוזגלו הצליח להכניס מסירת עומק לעטר, שהצליח להתקדם ולבעוט, אך גורש הדף לקרן.

מחצית שנייה

דקה 50: מדוניאנין בעט כדור חזק מ-20 מטר, אך הוא יצא החוצה.

דקה 50: גול! בוזגלו הכניס מסירת עומק מצוינת לרנגלוב, שנותר לבד ויישר למרכז, שם המתין עטר שמול שער ריק גילגל פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 55: נאסר הגביה מאגף שמאל, דיין נגח חזק אך מעל השער.

דקה 60: קרן של עכו הגיעה מראשו של איציק כהן לפידליס, שמטווח קרוב בעט רע החוצה.

דקה 66: גול! ראדי מסר כדור רוחב לדיין, שהסתובב, השתחרר ובעט פצצה לחיבורים של שטראובר, שנותר חסר אונים. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 73: זיו קיבל מסירת עומק וניסה להעביר מסירת רוחב, אך איציק כהן גלש מצוין והרחיק לקרן.

דקה 77: פלצ'וק קיבל מסירה, הסתובב ובעט מ-25 מטר, אך שטראובר הצליח להדוף פעם אחת ולקלוט.

דקה 80: זיו העביר מסירת רוחב לעטר, שהמשיך בנגיעה אחת לבוזגלו, שבעט חלש החוצה.

דקה 90: גול! דיין הצליח לנצל טעות קשה של פאביצ'ביץ' והכניס עומק לפלצ'וק, שמול שטראובר לא התבלבל ובעט פנימה. 2:2 דרמטי בין מכבי תל אביב להפועל עכו.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה (שרן ייני, 83), גל אלברמן, מאור בוזגלו (רוברטו קולאוטי, 86), האריס מדוניאנין, דימיטאר רנגלוב (גיז'רמו ישראלביץ', 71), אלירן עטר.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, דימקאו פידליס (גבע ברקאי, 71), חנא נאסר, בן בנימין, שגיב כהן (אלכסנדר זהבי, 76), מהראן ראדי, אבי כנפו (לואיס זומא, 63), ניקולאס פלצ'וק, רועי דיין.

אלירן עטר חלוץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המרחק ממכבי חיפה והפועל תל אביב גדל. עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully