וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל רמת גן: ניצחון בכל מחיר

סיידו יאיא עשוי יפתח במקום קולמה (20:00, ספורט2). מאמן הירוקים לשחקניו: "צריך לנצח, ולא משנה לי איך נעשה את זה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מדהים, אבל מתוך תשעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בקריית אליעזר חיפה ניצחה פעמיים בלבד. מתוך חמשת המפגשים האחרונים, שלושה הסתיימו בתוצאה זהה ומפתיעה: 1:1.

* רשמו לפניכם: הניצחון האחרון של רמת גן בקריית אליעזר הושג ב-7.6.1969. את השער היחיד במשחק כבש כתב ששון. אגב, מאז קום המדינה ועד 1956 חיפה לא ניצחה בביתה את הקבוצה מהמכתש.

* ב-20 השנים האחרונות התקיימו בסך הכל שלושה מפגשים בליגה בין הקבוצות, כולם בשנתיים האחרונות. חיפה הבקיעה בהם לא פחות מ-11 שערים, שלושה מהם של דבאלישווילי.

* אלישע לוי רשם מפגש אחד (דצמבר 82) כשחקן במדי מכבי חיפה מול רמת גן. המשחק הזה הסתיים בתוצאה 1:1. נמרוד דרייפוס כבש ראשון, ירון פרסלני השווה מבישול של רוני רוזנטל.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

אחרי שהתאוששה באמצע השבוע מול הפועל ירושלים בגביע בעקבות התבוסה להפועל תל אביב בתחילת השבוע, חיפה תנסה מחר (ראשון) לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל רמת גן בליגה. היום באימון אלישע לוי לא תרגל את ההרכב שאמור לפתוח וגם לא קיים אסיפת קבוצה, אך ככל הנראה אמור לערוך מספר שינויים. גוסטבו בוקולי אמור לחזור למרכז השדה ואייל משומר צפוי לתפוס את עמדת המגן הימני, לאחר שבאמצע השבוע פתח עלי עוסמאן. לוי החליט סופית כי סיידו יאיא יפתח על חשבון ג'ון קולמה. מי שיתפוס את המקום של יניב קטן הפצוע הוא אייל גולסה שיוסט לעמדה מתחת לחלוץ, כשליאור רפאלוב ישחק על הכנף השמאלית. שלומי אזולאי שהחלים ישוב מחר לסגל הקבוצה, ולדימיר דבאלישווילי עדיין בחוץ.

באסיפה המסכמת ביום ראשון אמר לשחקנים: "אין כמו לשחק בבית. אנחנו צריכים לנצל את כוח ההרתעה. ראינו את המשחק של מכבי תל אביב, הם הובילו 0:2 ונראה היה שהם ינצחו שלוש או ארבע, אבל משום מקום עכו כבשה שער מצמק והמשחק נראה אחרת ונגמר בתיקו. כולם מצפים ממני לנצח ארבעה או חמישה משחקים, אבל קודם כל צריך לנצח את המשחק הקרוב ולא משנה לי איך נעשה את זה".

הפועל רמת גן:

המאמן ירון הוכנבוים ניסה להחדיר הרבה אמונה ומוטיבציה בקרב שחקניו במהלך השבוע האחרון, לקראת משחק החוץ הקשה נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. הוכנבוים אינו בוחל באמצעים ולאימון השבוע הגיע הקואצ'ר אלון גל, ששוחח עם השחקנים וניסה לגרום להם להאמין בעצמם גם במשחק שעל הנייר נראה כמו משימה בלתי אפשרית. גל ביקש לחזק את תחושה 'הביחד' אצל השחקנים כאשר הוא מבהיר להם שאם יעמדו כיחידה מגובשת ומאוחדת, המשימה שלהם תהיה קלה יותר.

בחלק המקצועי צפוי המאמן הוכנבוים לבצע מספר שינויים בהרכב וזאת בעקבות חסרונם של הבלם טל חן והקפטן תמיר בן עמי, שייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. יקיר שינה יפתח כבלם לצידו של אלין טופוזאקוב, בעוד דודי פדלון יתופקד כמגן שמאלי. בקישור האחורי צפויים לפתוח ג'ונתן אסוס ותמיר פור, כאשר להוכנבוים מספר התלבטויות לגבי איוש המקומות הנוספים במרכז המגרש. שינוי נוסף שמתכנן המאמן הוא הורדתו לספסל של החלוץ אובודו אוקוצ'ה, כאשר לירון דיאמנט מתוכנן לפתוח כחלוץ בודד. ציון צמח, שנטש אמש את האימון בשל פציעה, ינסה להתאמן היום ואם יהיה כשיר הוא צפוי לפתוח יחד עם עומר בוקסנבוים בקישור ההתקפי.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: ג'ון קולמה

משהו לא טוב עובר על הקשר הקולומביאני לאחרונה. ההשערות סוברות כי מאז שחשב לעזוב את מכבי חיפה, קולמה רחוק מלהציג את היכולת האמיתית שלו. לא ברור על מה מלמדים התיקול המיותר מול הפועל תל אביב והמשחק הבינוני מול הפועל ירושלים, אבל דבר אחד ברור – במחזורים האחרונים לקולמה אין חדוות משחק, וזה מעולם לא קרה לו מאז שהגיע למכבי חיפה. התפקיד של קולמה מול רמת גן חשוב מאין כמוהו, משום שאם חיפה תספוג גם במשחק הזה, זה יכול לערער לה את הביטחון שגם ככה קיים בקושי קיים אצלה. ויותר חשוב לזכור - מה שעבד לפרקים מול הפועל ירושלים לא מספיק לליגת העל.

הפועל רמת גן: עומר בוקסנבוים

רמת גן התחזקה בשחקנים רבים במהלך חלון ההעברות בינואר אולם נראה שהחיזוק המשמעותי הוא חזרתו למגרש של בוקסנבוים שנעדר בשל פציעה ארוכה. רמת גן צפויה להיות במיגננה במרבית שלבי המשחק ועל 'בוקסה' תוטל מלאכת החזקת הכדור והיציאה למתפרצות בפעמים הבודדות שהכדור יהיה בשליטת הקבוצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, עידן ורד, ליאור רפאלוב, תומר חמד.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, דודי פדלון, ג'ונתן אסוס, תמיר פור, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully