וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה ריינה פותח פתח ליציאה מליברפול?

שוער האדומים הצהיר ש"הוא לא יכול להתחייב לנצח", רגע לפני המפגש מול מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 15:30, ספ' 1 ו-HD)

ליברפול תארח בקרב שהוא תמיד מעניין, מסקרן, מרתק ומותח את מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג (ראשון, 15:30, שידור ישיר בספורט 1 וב-HD). השדים האדומים מגיעים לאחר הפסד הליגה לצ'לסי 2:1 בסטמפורד ברידג' כאשר הם עם הגב לקיר וחייבים נקודות כדי לשמור על פער סביר מארסנל. מי שכמובן תנסה לתקוע להם מקל בגלגלים זו ליברפול, שמתמודדת איתם מזה שנים על תואר הקבוצה הטובה ביותר באנגליה. לשתי הקבוצות 18 תארי אליפות, כשאלכס פרגוסון יכול לעקוף השנה את האדומים ולזכות באליפות ה-12 שלו עם הקבוצה.

רבים הופתעו כשמנצ'סטר יונייטד עלתה עם שני חלוצי שפיץ למשחק מול צ'לסי, כשחאבייר הרננדז פתח לצידו של ווין רוני. על פי ההערכות נראה שהפעם דווקא דימיטאר ברבאטוב יפתח לצד החלוץ האנגלי. מי שעשוי לציין עוד אירוע חגיגי בקריירה שלו הוא ריאן גיגס, שיכול לשבור את שיא ההופעות בליגה של שחקן יונייטד לאחר שהשווה את שיאו של סר בובי רובסון עם 606 מול צ'לסי. מי שעשוי לרשום בכורה בליברפול הוא אנדי קארול, עליו אמר השבוע דלגליש: "אני משוכנע שפרגי ישמח לדעת מה קורה עם קארול. אני יכול לומר שההתפתחות שלו וההתקדמות שלו הן בדיוק כפי שציפינו שיהיו". אגב, המאזן של דלגליש מול פרגוסון עומד על ארבעה ניצחונות בלבד ב-21 מפגשי עבר.

ריאן גיגס אמר לקראת המשחק: "אני חושב שמאבק האליפות יימשך עד הרגע האחרון של העונה, ממש עד המשחק האחרון. אבל זה בידיים שלנו כרגע ואנחנו רוצים לשמור על זה כך". הקשר הוולשי התייחס גם למנג'ר שלו, סר אלכס פרגוסון: "הוא קצת נרגע, אבל עדיין יש לו את התשוקה ובמיוחד כשאתה לא משחק טוב, וכשאתה לא מציג את הכדורגל שאתה יודע".

ליברפול תגיע כנראה לא הכי שקטה למשחק, כאשר מי ששמו עלה בימים האחרונים לכותרות הוא השוער הספרדי של הקבוצה, פפה ריינה, שטען כי הוא אינו יכול להתחייב לקבוצה לנצח. ריינה בן ה-28 טען שהיו לו הצעות בקיץ הקודם מקבוצות מסוימות ושהוא מאושר במועדון האדום מליברפול, כמו גם ממינויו של קני דלגליש למנג'ר, אולם הוא מעוניין לראות שינוי במועדון, בעיקר לאחר השתלטות הבעלים החדשים.

"זה לא שאני מודיע על עזיבה את המועדון", אמר ריינה לו יש במועדון חוזה עד 2016. "אמרתי כבר פעמים רבות בעבר שאני מאושר מאוד באנגליה ונוח לי בליברפול. אבל אני לא מוכן להתחייב לליברפול לתקופה ארוכה. זה בלתי אפשרי, שחקן שאומר את זה משקר".

הרכב משוער ליברפול: פפה ריינה, גלן ג'ונסון, מרטין סקרטל, ג'יימי קראגר, פאביו אאורליו, מקסי רודריגז, לוקאס, סטיבן ג'רארד, ראול מיירלש, דירק קאוט, לואיס סוארז.

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, כריס סמולינג, ווס בראון, פטריס אברה, ריאן גיגס, פול סקולס, מייקל קאריק, דארן פלטשר, נאני, ווין רוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully