וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נרי: "המשחק הזה יכריע את גורל הקבוצות"

יובנטוס תארח את מילאן, מאמן הביאנקונרי מודע לגודל חשיבותו, שיכול גם להשפיע על המשך דרכו: "התוצאות מביאות להחלטה"

איטליה מצויה בציפייה דרוכה לקראת המשחק שיפגיש שתיים מהגדולות של הכדורגל האיטלקי - יובנטוס ומילאן - בטורינו במסגרת המחזור ה-28 בסריה א' (שבת, 21:45, שידור ישיר ב-5+). מצבה של הגברת הזקנה לא מזהיר העונה, כאשר הרוסונרי יודעים שכדי להמשיך לשמור על פער סביר מהיריבות שלהם באליפות הם חייבים לנצח.

ג'יג'י דל נרי יודע שהמשחק קריטי עבור שתי הקבוצות: "זה משחק מכריע וגורלי עבור שתי הקבוצות. אנחנו מגיעים כאשר אנחנו בכושר פחות טוב, והמשחק הזה מגיע עבורנו בזמן טוב מאוד, כי הוא יכניס אותנו למוטיבציה גבוהה והרבה התלהבות. אנחנו יודים שאנחנו מתמודדים נגד קבוצה טובה שנמצאת בזכות במקום הראשון".

כזכור בסיבוב הראשון, ניצחה יובה את המילאנזים בסן סירו, אלא שמאז היא אף ספגה הפסדים מביכים כמו ללצ'ה ובולוניה. "הוכחנו במשחק הקודם נגד מילאן שאנחנו יכולים להילחם גם בקבוצות הטובות ביותר ולנצח אותן, ונעשה אותו הדבר בטורינו".

דל נרי אף התייחס לשמועות כי הפסד למילאן יכול להביא לסיום דרכו בקבוצה, ואמר: "המועדון הביע בי אמון בעבר ואני מרגיש בטוח במעמד שלי בו, אבל גם אני יודע שבסופו של דבר מה שמביא להחלטות אלו הן התוצאות".

המאמן האיטלקי מתכנן להחזיר למרכז ההגנה את ג'יורג'יו קייליני, על חשבונו של לאונדרו בונוצ'י שיפתח את המשחק על הספסל, והסביר את המהלך: "הרעיון הוא ליצור מרכז הגנה שיכול להגן אבל גם לתקוף, כי אם נאפשר למילאן לשבת בחצי שלנו אנחנו מכניסים את עצמנו לסכנה גדולה, בהתחשב בחלוצים שיש להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully