וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה למאור מליקסון בפולין

הקשר כבש את השלישי ב-1:3 של ויסלה קרקוב על רוך חוז'וב. 1:1 דרמטי לגנק במשחק העונה בבלגיה. 76 דקות לברדה

מאור מליקסון כבש הערב (שישי) את שער הבכורה שלו במדי ויסלה קרקוב, במשחק הליגה השני מאז הצטרף למועדון. הקשר הישראלי פתח בהרכב, השלים 90 דקות והיה חתום על השער השלישי בניצחון ויסלה 1:3 על רוך חוז'וב מהתחתית. הניצחון העלה את ויסלה זמנית למקום הראשון עם 33 נקודות (17 משחקים), כאשר ליגילוניה יש שני משחקים חסרים ושלוש נקודות פחות.

הקשר הישראלי היה פעיל מאוד ובדקה ה-35 ירה כדור חופשי מסוכן, שנהדף על ידי שוער האורחים. דקה לפני ההפסקה העלה אנדרז' קירם הסלובני את ויסלה ליתרון 0:1. המחצית השנייה נפתחה בסערה. בדקה ה-48 איזן וויצ'ק גז'יב לאורחים, אך כעבור 60 שניות בלבד החזיר תומאש יירשאק את ויסלה ליתרון. הקשר הצ'כי היה גם זה שבישל למליקסון את השער האחרון במשחק בדקה ה-79.

אכזבה גדולה לגנק וברדה

גנק ואליניב ברדה חוו אכזבה ענקית במשחק העונה בבלגיה מול אנדרלכט, כששער שוויון דרמטי של רולאנד יוהאש קבע 1:1 בתוספת הזמן. ערב המחזור ה-28 ושבועיים לפני תום העונה הסדירה, השתיים היו צמודות בפסגה עם 60 נקודות כל אחת. הסטטוס קוו נשמר, אך כזכור גם בליגה הבלגית יש קיזוז ומשחקי פלייאוף והשתיים ייפגשו עוד פעמיים עד תום העונה.

ברדה פתח בהרכב והיה מעורב בשער היחיד של קבצתו בדקה ה-23. הישראלי קיבל כדור מצוין באגף הימני והגביה לרחבה, קווין דה ברוין הוריד ברגל וילה ווסן המשיך בנגיחה לרשת. שער מספר 17 העונה לווסן וראשון מאז ה-11 בדצמבר. במחצית השנייה, גנק הסתגרה, אבל שתי דקות בתוך תוספת הזמן נגח יוהאש את השוויון אחרי כדור קרן. ברדה הוחלף בדקה ה-76. אנדרלכט נמנעה מהפסד ביתי ראשון בליגה אחרי 13 חודשים, מאז ה-2:1 לסנט טרוידן. גנק תקווה לא לבכות על הנקודות הללו בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully