וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הוביל להתפטרותו של אטורה מסינה?

בספרד מציינים את הסכסוך עם התקשורת ואובדן חדר ההלבשה כסיבות לעזיבת מאמן ריאל מדריד. התחנה הבאה: מילאנו?

ריאל מדריד אישרה רשמית כי אטורה מסינה התפטר מתפקידו ואינו מוכן לשנות את דעתו. המאמן האיטלקי שנחשב על ידי רבים למאמן הטוב ביותר בכדורסל האירופי ייכנס מחר (שבת) מסיבת עיתונאים בשעה 12:00 ויספר על הסיבות שהביאו להחלטתו ובינתיים, חרושת השמועות בעיצומה.

מסינה, כאמור, זעם על היכולת של שחקניו בהפסד הביתי 95:77 לסיינה והתנצל במסיבת העיתונאים בפני האוהדים. המשחק, ראוי לציין, לא קבע דבר עבור ריאל שהבטיחה את יתרון הביתיות בשלב ההצלבה בו תפגוש את ולנסיה. אבל מסינה לא היה מוכן לקבל את יכולת שחקניו ובספרד כבר רומזים על כך שהאיטלקי איבד את חדר ההלבשה.

בתקופה האחרונה מערכת היחסים של מסינה עם התקשורת במדריד הייתה עכורה במיוחד והמאמן התלונן על הביקורת המקצועית שהוא סופג. ההתבטאות האומללה שקדמה למשחק גמר הגביע ("אני כמו פלסטיני, מפציצים אותי ואני עומד ונהנה") רק חיממה את הגזרה. גם ההחלטה לשחרר את חורחה גרבחוסה הוותיק במסגרת ניסיון לבנות על צעירים לא התקבלה בהבנה בתקשורת ובחדר ההלבשה.

מסינה, המאמן המעוטר שזכה ארבע פעמים ביורוליג, הוביל את ריאל מדריד לשני הפסדים לברצלונה בגמר הגביע ולא הצליח להוביל אותה לפיינל פור אשתקד. למרות פתיחת עונה טובה, ריאל נקלעה למשבר בתקופה האחרונה עם הפסדים בליגה לוולנסיה ו-ויאדוליד לפני התבוסה המבזה לסיינה.

עמנואלה מולין, עוזרו נאמן של מסינה שמלווה אותו משנת 2000, ישמש כמאמן הראשי של הקבוצה עד למינוי קבוע. בורסת השמות גואה ובספרד הוזכרו שמותיהם של אאיטו, פפו הרננדז, קליפורד לויק, דושאן ווישביץ' ובוזידאר מליקוביץ' הוזכרו כמועמדים להחליפו.

ומסינה? על פי דיווח ב"קוריירה דלה סרה", הוא עשוי לאמן בעונה הבאה את ארמני ג'ינס מילאנו ולחזור לכדורסל האיטלקי לראשונה מאז 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully