וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימה קרויטר לא עלה לגמר הקפיצה לגובה

פסל בשלושה ניסיונות לעבור 2.22 מטר ולא יעפיל לגמר אליפות אירופה באתלטיקה באולמות. הלוי לא עלה לגמר המשולשת

אליפות אירופה באתלטיקה באולמות יצאה הערב (שישי) לדרך בפריס ונפתחה עם אכזבה גדולה מאוד בזווית הישראלית. הקופץ לגובה דימה קרויטר, הכישרון הענק בן ה-18, לא עבר גובה של 2.22 ולא העפיל לגמר. עבור קרויטר היה מדובר בהופעת הבכורה שלו באליפות אירופה לבוגרים, אך הוא קיווה להתקרב לשיאו האישי - 2.28 מטר - אותו שבר באליפות ישראל האחרונה.

הפתיחה של קרויטר במוקדמות הקפיצה לגובה הייתה מוצלחת, כאשר את שני הגבהים הראשונים - 2.12 מטר ו-2.17 מטר, הוא עבר ממש בנסיון הראשון. אלא שכשהרף עליה ל-2.22, קרויטר פסל בכל הניסיונות ולא יעפיל לגמר.

בקיץ 2009, קרויטר זכה באליפות העולם לקדטים (עד גיל 17) באיטליה, הישג שהפך אותו באופן רשמי לתקווה הגדולה ביותר של האתלטיקה הישראלית למדליה אולימפית היסטורית. בקיץ האחרון הגוף של קרויטר באמת נכנע ללחץ, ופציעה בגב התחתון מנעה ממנו להשתתף באליפות העולם עד גיל 19. את כוחותיו האחרונים הוא שמר לאולימפיאדת הנוער בסינגפור, שם זכה במדליית הזהב.

גם יוחאי הלוי לא הצליח להעפיל לגמר הקפיצה המשולשת. הלוי קבע 16.34 מטר בקפיצה הראשונה במוקדמות, 16.30 בקפיצה השנייה ורק 15.96 בקפיצה השלישית שקבעה סופית שהלוי יחמיץ את הגמר, אחרי שהיה רחוק משיאו האישי - 16.76 מטר. הלוי סיים במקום ה-12 מתוך 23 קופצים במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully