וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל ירושלים יכולה לישון בשקט

מוליכת הדרום תשחק רק בראשון, אך נהנתה מהפסדים של קרית מלאכי ואילת. בצפון: הפועל עפולה ואסי גלבוע מאבדות גובה

מוליכת ליגה א' דרום, הפועל ירושלים, תשחק רק ביום ראשון בקרית גת, אבל היא בהחלט יכולה להיות מרוצה. כל יריבותיה לצמרת שמטו נקודות ונראה כי הרימו ידיים בקרב על המקום הראשון. המחזור ה-21 בדרום עמד בסימן תיקו וירושלים תוכל להגדיל את יתרונה בפסגה לתשע נקודות בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.

סגנית המוליכה מכבי קרית מלאכי ספגה הפסד מפתיע 1:0 מול הפועל מרמורק. ליאב פרנקו כבש את שער הניצחון בדקה ה-61 שהעלה את הרחובותים מעל הקו האדום. גם השלישית בני אילת חזרה מוכה גם ממשחק החוץ ביבנה בו הפסידה 3:1 למכבי יבנה. שערים של נתנאל בן אבו (82) ואורי קרגולה (84) סידרו למארחים ניצחון ביתי דרמטי. עוד קודם, גיא אבן העלה את יבנה ליתרון בדקה השמינית ודניאל קהא האורח איזן בדקה ה-26.

שאר המשחקים הסתיימו ללא הכרעה. מכבי קביליו יפו ועירוני כפר יונה נפרדו ב-0:0, עירוני נתיבות ניצלה מהפסד ביתי לעמישב פתח תקוה בזכות שער של רומן חאוסטוב בדקה ה-90, שאיזן שער יתרון של רועי הררי (40).

משחקים נוספים:

בני טייבה - הפועל ערד 0:0

הפועל נחלת יהודה - צפרירים חולון 1:1
לנחלת: ארז ללוז (47), לצפרירים: אור גירו (57)

מכבי השקמה/רמת חן - הפועל כפר שלם 0:0

צפון

בצפון, מבול של שערים פתח את המחזור ה-21 ובמוקד, מכבי אום אל פאחם מגדילה את הפער בפסגה בעוד הפועל עפולה ואסי גלבוע מאבדות גובה. המוליכה טיילה ל-0:4 קליל על אחי עכו. תאמר טאטוא (38, אבי אלפסי (41) ורוברט ארחיל (53, 58) כבשו לאום אל פאחם.

עירוני קרית אתא של רוני דורה עלתה למקום השני והיא רחוקה חמש נקודות מהפסגה. קרית אתא הביסה במגרשה 1:4 את הפועל כפר קנא החלשה. מוטי בן חמו (17 בפנדל), אלכסיס וינשיין (38) וליאור דהן (52, 73) חגגו מול היריבה מהתחתית, שצימקה משער של דאוד עליסאת בתוספת הזמן.

הדרמה הגדולה של היום התרחשה בכפר קנא, שם הפועל עפולה חילצה נקודה (1:1) עם שער של קובי שריקי שמונה דקות בתוך תוספת הזמן שהגיע רק שלוש דקות אחרי היתרון המפתיע שכבש איציק נאש למכבי כפר קנא. אסי גלבוע ספגה הפסד מפתיע 2:1 לצור שלום. איציק לזמי (17) ושגיא סבג (90) כבשו למנצחת. אודינקה השווה זמנית (67).

משחקים נוספים:

הפועל חדרה - רמות מנשה 0:4
לחדרה: אמיר טמניהו (18, 88), מומו ניסטל (22), סבי שאולוב (64)

מכבי טמרה - מכבי כפר קרע 0:2
לטמרה: אוהד אלגרבלי (23), אסף בראון (82 בפנדל)

מ.ס. כרמיאל צפת - מ.ס. אום אל פאחם 1:4
לכרמיאל צפת: יוגב אלישע (20), אילן סוויסה (25 בפנדל), אלון רבינוביץ' (42), מוסטפה ג'בארין (64, עצמי). לאום אל פאחם: עאדל אלבשאר (45)

הפועל דליית אל כרמל - עירוני טבריה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully