וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בני יהודה: הכל עניין של מומנטום

קשטן ושחקניו יחפשו ניצחון רביעי ברציפות, ראלי יפתח במקום אמסיס. המארחת רוצה להמשיך ביכולת מהגביע (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* לראשונה בעידן דרור קשטן, הצליחה בני יהודה לחבר שלושה נצחונות רצופים בליגה.

* המגרש באשדוד מאיר פנים לזהובים שניצחו שם ברציפות את כל ארבעת המשחקים האחרונים במסגרת הליגה (כולל ניצחון טכני אחד שנפסק לזכותם במחזור הראשון של העונה שעברה).

* חלוץ אשדוד עידן שריקי הוא השריד היחיד בהרכב הקבוצה מניצחון הבית האחרון של אשדוד על בני יהודה - במשחק שהתקיים ב-20.1.2007 והסתיים בתוצאה של 0:3 לזכות המקומיים. ניר נחום, פטריק סופו ועידן שריקי עצמו כבשו את השערים אז לאשדוד.

* משה אוחיון הוא מלך השערים של אשדוד עם 12 כיבושים, מתוכם שישה בפנדל

מפתחות והכנות

מ.ס.אשדוד:

לאחר העליה לרבע גמר גביע המדינה, האשדודים ינסו להמשיך במומנטום החיובי גם נגד הזהובים בליגה. בצוות המקצועי של הקבוצה מעודדים מהעובדה שהקבוצה לא ספגה בשלושת משחקיה האחרונים בליגה ובגביע. המנג'ר ג'ון גרגורי והמאמן איציק עובדיה יחסרו את המגן רחמים צ'קול שצבר חמישה כרטיסים צהובים. אורי מגבו ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר מתי אפללו שהציג משחק טוב נגד הרצליה בגביע, עשוי לקבל קרדיט ולפתוח גם מחר.

עמנואל סארקי שכבש צמד בגביע יפתח בקישור ונבו מזרחי יתופקד לצידו של שריקי בחוד. הבלם ניסו קפילוטו והקשר אמיר לביא הפצועים ימשיכו להיעדר. מחר בבוקר תתקבל החלטה אם לכלול את החלוץ דימיטאר מקרייב בסגל, לאחר שזה מתאושש משבר בארובת העין והגביר את קצב האימונים בשבוע האחרון. "אנחנו מספיק טובים בכדי להסתכל לכל קבוצה בלבן של העין", אמר המאמן עובדיה לשחקניו באסיפה לקראת המשחק. "עשינו תוצאות לא רעות ואנחנו נראים טוב, גם אם זה לא בא לידי ביטוי בנקודות, וגם מחר אנחנו נבוא ונתמודד כשווים נגד בני יהודה".

בני יהודה:

משהו טוב עובר על בני יהודה בשבועות האחרונים ונראה שהמערך של דרור קשטן מתחיל סוף סוף להתחבר והקבוצה מנצחת כבר שלושה משחקי ליגה ברציפות. בבני יהודה חזרו לדבר השבוע על התברגות בפלייאוף העליון, כאשר נכון לעכשיו מרוחקת הקבוצה רק חמש נקודות מקרית שמונה שנמצאת במקום הרביעי בטבלה. קשטן יחסר מחר את הקשר עומרי אפק שגמר את העונה בעקבות פציעה די קשה באיזור מפרק הירך שתגרום לו להיעדרות של שלושה עד שישה חודשים. גם ג'ורג' אמסיס שנפצע ברגלו והבלם הקולומביאני איבן גארידו, שמחלים משבר בקרסולו, לא יתלבשו מחר. קשטן מתכנן שינוי אחד בהרכב כאשר עוז ראלי יפתח בקישור על חשבונו של אמסיס הפצוע. בעקבות השינוי יתופקד ננאד מרינקוביץ' הסרבי באגף שמאל כאשר ראלי יפתח בצד ימין של הקישור. פדרו גלבאן שנמצא בכושר מצוין יפתח במרכז ויתופקד קרוב לפיני בלילי בחוד ההתקפה.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: ניר ביטון

הקשר הצעיר והמוכשר שאף קיבל זימון לסגל הנבחרת הבוגרת, יתקל במאצ'-אפ מעניין במרכז השדה, מול לירוי צעירי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס מהצד השני. ביטון עשה קפיצת מדרגה ביכולתו ובקבוצה מאמינים שהוא יהיה אחד מעמודי התווך של המועדון בשנים הקרובות.

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס

המשחק מחר יתנהל בין שתי קבוצות די דומות שבהן הקישור האחורי מאוד דומיננטי. הקשר הליטאי איבשקביצ'יוס שיתופקד יחד עם צעירי במרכז המגרש יפגוש מולו את ניר ביטון, סטפן קינגווה ומשה אוחיון. משחק טוב של הליטאי עשוי להכריע את הקרב במרכז השדה ויעזור לזהובים לחזור מאשדוד עם ניצחון חוץ נוסף במגרש אותו הם כה אוהבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, מתי אפללו, אפה אמברוז, ישראל ראש, אורי מגבו, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, נבו מזרחי, עידן שריקי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully