וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת להשאיל את מילאן מצ'באן

4.3.2011 / 12:21

הנהלת הקבוצה מאוכזבת מהפורוורד, עשויה להשאילו בעונה הבאה ולהשיב את פוט. הצהובים נחתו. פניני: "הרגשה לא נעימה"

אכזבה גדולה נרשמה אמש (חמישי) בקרב ראשי מכבי תל אביב בעקבות ההפסד 82:69 לרומא במשחק האחרון של שלב הטופ 16. סגנית האלופה הישראלית נראתה כבויה באיטליה, נטולת כל אותן אנרגיות שאפיינו אותה בפתיחת השלב, ואף שמדובר היה במשחק לפרוטוקול בלבד, בהנהלת המועדון היה קיים כעס רב ואכזבה רבה מהיכולת שהציגו השחקנים אמש.

בלי קשר להפסד המאכזב, בשבועות האחרונים מנהלת הנהלת הקבוצה שיחות רבות לקראת העונה הבאה. בין היתר עלתה אפשרות להשאיל את מילאן מצ'באן, שהגיע בקול תרועה רמה למועדון, אך עד עתה לא הירבה לשחק או להרשים. "קיימת אכזבה ממצ'באן", הודה גורם במועדון כשנדרש למעמדו של הפורוורד הסרבי, שמעמיד העונה ממוצעים של 4.5 נקודות ב-9.6 דקות משחק ביורוליג מאז מעברו. כך או כך, החלטות בנוגע למצ'באן יתקבלו ככל הנראה רק בקיץ הקרוב.

כמו כן, במכבי לא פסלו את האפשרות להחזיר לסגל את ג'ף פוט, שהוחתם במועדון בקיץ והושאל לאחר מספר שבועות לקבוצת מליה מהליגה השניה בספרד , "אנחנו לא שוללים את החזרתו. נחליט על כך בסיום העונה", אמר ל"וואלה! ספורט" גורם במכבי. במהלך השהות ברומא נפגשו ראשי המועדון עם סוכנו של צ'אק אידסון, אך לאור התמהמותם של השחקנים בתשובה להצעות שקיבלו - נשקלת האפשרות להקפיא את הדיונים עם הפורוורד האמריקאי, ג'רמי פארגו ומספר משחקני הסגל לקראת העונה הבאה. ייתכן כי בהנהלת הקבוצה יעדיפו לתת לשחקנים לשחק את שלב ההצלבה, לבחון את יכולתם, ורק לאחריו לקבל החלטות בנוגע לעתידם.

אליהו: "כספורטאים, אסור לנו להיראות ככה"

אחר הצהריים נחתה הקבוצה בארץ מרומא, ומצב הרוח לא היה מעודד במיוחד. גיא פניני אמר: "זו הרגשה לא הכי נעימה, אף פעם לא כיף להפסיד, בטח לא בצורה הזו. עכשיו אנחנו צריכים להוציא את הביחד שלנו ולהתרומם מזה. אנחנו אלה שהבאנו את עצמנו לשם ונצטרך לדעת איך להרים את עצמנו שוב. אנחנו צריכים לעבוד טוב ולחזור לבסיס, אנחנו מספיק חזקים ומקצוענים כדי לצאת מהמצב הזה".

ליאור אליהו הוסיף: "המשחק הזה היה חסר משמעות בשבילנו, אולי בגלל זה שיחקנו ככה. כעסנו על עצמנו, אנחנו ספורטאים ואסור לנו להיראות ככה, אבל יש ימים כאלה. אנחנו יוצאים עכשיו לדרך חדשה ולפני שאנחנו בכלל מסתכלים על ההצלבה, יש לנו ביום ראשון משחק חשוב מול הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully