וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "לקאחה לבוראל יש נקודות תורפה"

מאמן מכבי ת"א התייחס ליריבה בהצלבה ("בסדרה של חמישה משחקים הכל אפשרי") ולא כל כך אהב את ההפסד ברומא

תוך הצגת יכולת לא משכנעת ועם מה שנראה כמעט מאוד מוטיבציה, מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 82:69 לרומא החלשה במשחק שחתם עבורה את שלב הטופ 16. החדשות היותר חשובות מבחינת הצהובים הגיעו מליטא, שם קאחה ויטוריה ניצחה 68:77 את ריטאס וילנה, סיימה את הבית שלה במקום הראשון וקבעה לעצמה סדרת רבע גמר נגד הקבוצה של דייויד בלאט.

"נפגוש חברים ותיקים ומוכרים, ששיחקנו נגדם פעמיים השנה", הגיב בלאט ליריבה בהצלבה, "קאחה היא קבוצה איכותית, מנוסה וביתית. אנחנו מכירים אותה ויודעים שקשה לנצח אותה, אבל גם שזה אפשרי. היא הפסידה משחקים השנה, לא אחד ולא שניים, לכן יש לה נקודות תורפה. בכל סדרה של חמישה משחקים יש סיכוי לעבור, אבל זו משוכה לא קטנה".

בלאט הוסיף על שלב ההצלבה: "רואים שבסופו של דבר שמונה קבוצות מאוד איכותיות הגיעו לשלב הזה ושקבוצות חזקות כמו אפס פילזן עם תקציב של 25 מיליון דולר ושחקנים מצוינים, ופנרבחצ'ה/אולקר לא עלו. טוב שהגענו לשלב הזה, עכשיו צריך לדעת מה לעשות עם זה".

בלאט גם נדרש לחולשה של מכבי הערב: "אין ספק שהיו חסרות לנו אנרגיות. שיחקנו ביום שני בליגה וזה די התיש אותנו. באיזשהו מקום הגענו יותר מדי עייפים ושיחקנו לא טוב. אני לא זוכר מתי איבדנו 21 כדורים. לא נתעלם מזה. זה לא היה משחק חשוב, אבל זו לא הרגשה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully