וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: כריסטיאנו רונאלדו בספק לליון

חלוץ הבלאנקוס נפצע בשריר הירך האחורי לאחר שהפציץ שלושער מול מלאגה וישוב למגרשים רק בעוד כ-10-15 ימים

בריאל מדריד התעודדו מאוד אחרי שהביסו את מלאגה 0:7 וצימקו את הפער מברצלונה לשבע נקודות. למרות שקשה לראות את הקטלאנים מאבדים יתרון כל כך משמעותי עד לסיומה של העונה, הבלאנקוס מאמינים כעת שאחרי תצוגה כל כך מושלמת אפשר לחזור ולהיאבק על תואר האליפות.

ובכל זאת, השמחה הגדולה במדריד התקלקלה מעט בדקה ה-77 אמש (חמישי), עם פציעתו של כריסטאינו רונאלדו, שנאלץ לנטוש את המגרש בגלל כאבים בירך האחורי והשאיר את קבוצתו עם 10 שחקנים. דיווחים בספרד טוענים הבוקר כי לאחר מספר בדיקות, התברר כי הפורטוגלי הנפלא עלול לשוב למגרשים רק בעוד כ-10-15 ימים, מה שאומר שהוא נמצא בספק גדול לגומלין ליגת האלופות מול ליון ב-16 במרץ.

השחקן עצמו, שהשלים שלושער לפני שנאלץ לצאת אמר: "נפצעתי תוך כדי כיבוש השער. אני לא מאמין שזה משהו רציני, אבל בשלב הזה לא כדאי לקחת סיכונים, כך שאני לא חושב שאשחק נגד סנטאנדר ביום ראשון".

המאמן ז'וזה מוריניו התייחס גם הוא לפציעה של רונאלדו ואמר: "זו ללא ספק המזכרת הרעה שלנו מהמשחק הזה. הפציעה לא נראתה לי קלה, אבל לא צריך לעשות מזה דרמה גדולה".

מי שפירגן למאמן ולשחקנים בסיומו של המשחק היה המנהל הטכני חורחה ולדאנו שאמר: "זה היה אחד מאותם משחקים שיצרו חגיגה אמיתית עבור האוהדים. זה הניצחון הגדול ביותר שלנו עד עכשיו בליגה. הכל עבד כמו שצריך, ונהיה חייבים להמשיך ולשחק בדרך הזאת. נותרו עוד 12 משחקים והכל יכול לקרות, אנחנו נעלה לכל אחד מהם כאילו מדובר במשחק גמר".

עדכון ראשון: 09:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully