וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא בסימן ליגת האלופות

לפני הגומלין בדונייצק, הג'אלורוסי מדרימים ללצ'ה ומקווים להשיג ניצחון שיחזיר אותם למאבק על המקום הרביעי. האם מונטלה ישיג ניצחון שני מאז החליף את ראניירי?

בשל השתתפותה בגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות, רומא תשחק כבר ביום שישי את משחק הליגה שלה בלצ'ה. הג'אלורוסי מקווים להשיג מקדמה מוראלית חשובה לקראת המשחק באוקראינה. מולם תעמוד קבוצה שנלחמת על חייה ומיררה ללא מעט קבוצות צמרת את החיים עונה. הווינר מציע אחלה יחסים ואנחנו עוזרים לכם עם קצת סטטיסטיקות ונתונים. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 20-22: לצ'ה - רומא

* סטטיסטיקה כללית:

אחרי התפטרותו של קלאודיו ראניירי, הג'אלורוסי השיגו ניצחון ותיקו תחת המאמן החדש וינצ'נזו מונטלה. רומא יודעת שניצחון יחזיר אותה חזק לתמונת המאבק על המקום הרביעי. לצ'ה מגיעה לאחר שני משחקים ללא הפסד כולל ניצחון ביתי על יובנטוס והיא מקדימה את הקו האדום בשלוש נקודות. ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון רומא ולמעשה, לצ'ה לא ניצחה את רומא למעלה מ-20 שנה.

* כמות שערים:

מדובר בשתיים מהקבוצות האטרקטיביות בליגה שבמשחקיהן נכבשו יחד 167 שערים! ללצ'ה ההגנה הגרועה בסריה A (ספגה 48), כאשר גם רומא לא מצטיינת בצד ההגנתי. במחזור שעבר סיימו שתי הקבוצות את משחקיהן בתיקו 2:2 ובחמשת המפגשים הישירים האחרונים שלהן נכבשו 18 שערים.

ההימורים שלנו:

לצ'ה - רומא 2, היחס: 1.75
לצ'ה (1+) - רומא 2, היחס: 3.00
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 2.35

  • עוד באותו נושא:
  • רומא
  • לצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully