וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את מלאגה 0:7

הבלאנקוס צימקו את הפער מברצלונה ל-7 נקודות כשדרסו את מלאגה האומללה 0:7. רונאלדו כבש שלושער, צמד לבנזמה

את הימים שלפני המשחק הערב (חמישי) העבירו מנג'ר ריאל מדריד, ז'וז'ה מוריניו ואנשי מלאגה בהחלפת התבטאויות שחיממו מאוד את המפגש בין שתי הקבוצות. לכל זה התווספה העובדה שעל הקווים של מלאגה עומד לא אחר מאשר מנואל פלגריני, אקס ריאל, שרצה יותר מכל להשיג ניצחון בסנטיאגו ברנבאו. אלא שבפועל, למשחק הערב הגיעה רק קבוצה אחת: ריאל מדריד התעללה באורחים ממלאגה והביסה אותה 0:7. הבלאנקוס לא רק השפילו את מלאגה, אלא גם חזרו למרדף אחרי ברצלונה, וצימקו את הפער ממוליכת הטבלה ל-7 נקודות.

המשחק היה בשליטה מוחלטת של המארחים, שכבר מהפתיחה חיפשו את שערם של האורחים. זה לקח לבלאנקוס 27 דקות, אבל מהרגע שזה קרה, אי אפשר היה לעצור אותם. צ'אבי אלונסו פירק את הגנתה של מלאגה ושלח כדור לבנזמה שירה פנימה את הראשון. ריאל החלה להיכנס לקצב, ובדקה ה-35 הכפילה את יתרונה, כשמרסלו סידר לדי מריה שער מקרוב. רגע לפני המחצית כבשו המארחים את השלישי במשחק, כשהפעם די מריה מסדר למרסלו כדור מצויין, והאחרון מבקיע שער נהדר שמפרק את האורחים.

אם מישהו חשב בריאל תוריד הילוך במחצית השניה ותהנה מהיתרון, הרי שהוא התבדה מיד. לא חלפו 6 דקות מפתיחת המחצית וכריסטיאנו רונאלדו הצטרף אל החגיגה, כשהוא מקבל את הכדור מחוץ לרחבה, חותך את הגנת האורחים ומכניע את קאבלרו. בנזמה לא הסתפק בשער בודד ומצא את השני שלו במשחק בדקה ה-62, כשמרסלו רושם בישול שני במשחק. הצרות של מלאגה המשיכו לבוא בצרורות, כשבדקה ה-65 נגע מריו גאספר בידו ברחבה, ראה את הצהוב השני והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. רונאלדו ירה את הפנדל פנימה כדי להשלים צמד, והיה קרוב לשלישי שלו שתי דקות מאוחר יותר, אבל קאבלרו הדף פעמיים בצורה נהדרת.

גם זה לא הספיק לריאל, שהמשיכה לדהור, במטרה להגדיל עוד ועוד את התוצאה. מלאגה פשוט לא נראתה באותן דקות (חוץ מכששחקניה הוציאו את הכדורים מהרשת), ובדקה ה-77 היא נכשלה לסגור את האגף השמאלי ממנו הוגבה כדור היישר אל אמצע הרחבה, שם עמד לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו, שבנגיעה שלח את השביעי של קבוצתו, וסידר לעצמו שלושער, לפני שירד אל חדרי ההלבשה לקול תרועות האוהדים.

* במשחק נוסף שנערך הערב סיימו אלמריה וראסינג סנטאנדר ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully