וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "לשחקנים מגיע להיות בליגת האלופות"

מאמן מכבי ראשון לציון חגג את הניצחון בגמר על הפועל, וסימן מטרה עתידית. נאמן: "טובי הכותבים לא היו יוצרים סיום כזה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

איזה גמר גביע מותח סיפק לנו הדרבי של ראשון לציון בכדוריד הערב (חמישי). הפועל הוליכה ביתרון של שלושה וארבעה שערים בשלבים מאוחרים של המשחק, אבל מכבי גילתה הרבה אופי, השוותה עם שער של פיליפ מריאן בשניית הסיום, ובהארכה התעלתה בדרך לניצחון 28:32. עבור הצהובים מדובר בגביע ראשון מאז 2007 ותשיעי בתולדות המועדון. הפועל תצטרך להמתין לתואר משלה, אחרי יובש בו היא מצויה מאז 2008, ותחפש את הנקמה בליגה.

גל אברהם: "זה כמו גביע ראשון"

"מה שמגיע לשחקנים האלה זה להגיע לליגת האלופות, כי הם גדולים", אמר בסיום מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור הנרגש, שהבטיח עוד לפני המשחק שיהיה זה גמר שיזכרו עוד שנים. "הפועל הייתה גדולה היום והייתה טובה יותר לאורך כל המשחק. כל הצוות שלי היה נהדר. הבטחתי לאוהדים סדרה של ניצחונות ועכשיו הבאנו גביע. המשימה הראשית של מכבי ראשון לציון זה להיות בליגת האלופות, ואנחנו עכשיו בחצי הדרך. עכשיו זה גביע, נשמח הלילה ואז נחזור לעבוד".

הקפטן יואב נאמן: "היום אני הייתי אוהד, פרקתי את האצבע, אז לא עזרתי יותר מדי. טובי הכותבים לא היו יכולים לכתוב סיום כזה. כולם היו גדולים".

חברו גל אברהם הצטרף לחגיגות: "נהנינו, ידענו שהולך להיות קשה, אבל זה דרבי. מומנטום לפה ולשם, וזה כל הכיף. זה כמו גביע ראשון". עופר לוזון החמיא לחברו גיל יעקב, שבקיץ עבר מהפועל למכבי, ואמר: "מגיע לו להיות המצטיין, הוא הכי טוב בארץ".

בצד השני טענו לקיפוח. "אני לא מאוכזב מהשחקנים שלי, אלא מהשיפוט", אמר מאמן הפועל וובה זייקמן. "הם לקחו לי את המשחק מהידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully