וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.כ הבקעה דרסה את טבעון 69:99

קבוצתו של אבי אשכנזי לא התקשתה במשחק החוץ שלה ופתחה פער מבאר יעקב, אליצור יבנה הביסה את נהריה 66:82

אחרי שראתה את יריבתה לצמרת, הפועל תל אביב מביסה את בארי ומגדילה את הפער, סגרה הערב (חמישי) מ.כ הבקעה את המחזור ה-21 בליגה הלאומית עם ניצחון גדול, 69:99 על הפועל טבעון, והתרחקה ממכבי באר יעקב שמתחתיה בטבלה. אליצור יבנה השיגה גם היא ניצחון כשגברה על נועלת הטבלה, עירוני נהריה 66:82.

טבעון דווקא פתחה טוב את המשחק ואף הוליכה ברבע הראשון, שהסתיים בשיוויון 19:19, אלא שאז התעורר פול דלייני, וסחף את חבריו לרבע שני נהדר, שהוביל את האורחים ליתרון 12 במחצית. טבעון לא ממש הגיעה אל המחצית השניה וראתה אל יריבתה טסה ללא הפרעה, כשלב ובראדפורד מסייעים לדלייני, ומותירים את טבעון ללא תשובה. ברבע האחרון טיפס היתרון ועבר את קו ה-30, בעוד המארחים הרימו סופית ידיים. דלייני הוליך את קלעי הבקעה עם 21 נקודות כשאיתי לב רושם 17 נקודות. עודד שעשוע היה הקלעי הבולט בשורות טבעון עם 15 נקודות ו-11 אסיסטים שלא הספיקו.

תקופה לא פשוטה עוברת על עירוני נהריה, שעדיין לא התאוששה מהתאונה הקשה של שחקנה, ג'ייסון ג'ונסון, שנפצע קשה ועדיין נמצא בבית החולים. יבנה פתחה טוב ועלתה ליתרון דו ספרתי, אך נהריה סירבה לוותר, וצימקה ל-5 בלבד במחצית. דווקא כשהיה נדמה שהאורחים יצליחו לחזור, הגיעה ריצה נהדרת של יבנה שטסה ל-15:29 ברבע השלישי, והפכה את 10 הדקות האחרונות לפרוטוקול בלבד. אלעד הופמן הוליך את קלעי יבנה עם 22 נקודות, גולן הוסיף 14. לנהריה: דרייטון 15 ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully