וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "השנה יש לנו יותר אופי מהקבוצה שזכתה בדאבל"

ערן זהבי (בכותרת), רוני לוי (שרוצה לעקור את החובבנות בבית"ר) ועודד קטש (שעונה למבקריו), מתארחים בפודקאסט לקראת שבוע ספורטיבי לוהט

ברני ארדוב

שבוע מטורף עבר על אוהדי הספורט, שבוע עמוס במשחקי עונה, אבל גם השבוע הקרוב מבטיח להיות דרמטי לא פחות. לא מאמינים? מה תגידו על משחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים ביד אליהו, על הפועל תל אביב שמגיעה אחרי משחק העונה שלה מול מכבי חיפה, ופוגשת את בית"ר ירושלים למשחק לוהט בטדי, ואת ברצלונה הגדולה שעומדת פתאום בפני סכנת הדחה מליגת האלופות, ותצטרך להיאבק על חייה בבית, מול ארסנל המפתיעה. במיוחד לכבוד כל אלו הכנו לכם פודקאסט משובח במיוחד, עם כל האנשים שהולכים לעשות את השבוע הזה דרמטי, מרגש ומסעיר.

רגע לפני משחק העונה בליגת העל בכדורסל, הגיע עודד קטש כדי לספר קצת על התחושה שלו לקראת המשחק, ועל העונה הנוכחית של הקבוצה, שהיתה מעט מאכזבת. קטש ענה למבקרים שלו בתקשורת, ועקץ אותם בכל הנוגע לביקורת שהועברה על בניית הקבוצה: "לא התעסקתי יותר מדי עם הביקורות, אבל הייתי שמח אם הן היו פחות בדיעבד, כי כשהתחלנו את העונה והקבוצה שיחקה טוב, אף אחד לא אמר שהקבוצה לא נבנתה טוב. ואז נפצעו לנו שחקנים, הגיעו ההפסדים והתחילו להגיד שהקבוצה לא נבנתה טוב. עכשיו כשהצטרף עוד שחקן, חזרו כמה שחקנים והאימונים יותר טובים, אז הקבוצה נראית טוב יותר".

מאמן הפועל ירושלים אף התייחס לסוגיית יובל נעימי, הגארד המוערך שדווקא תחת ידיו של קטש רושם עונה חלשה במיוחד. "גם בתקופות שהוא שיחק פחות, לא הפסקתי להאמין בו והוא יודע את זה", אמר קטש. "היו הרבה דברים שגרמו לכך שיובל פתח את העונה פחות טוב. מערכת היחסים בין יובל לביני ולמערכת היתה טעונה בהרבה דברים שהשפיעו, ותמיד יש פער בין ציפיות של שחקן לציפיות של המערכת. אני חושב שאנחנו במקום הרבה יותר טוב היום ויובל חלק מאוד משמעותי מהקבוצה שלנו".

שוחחנו גם עם רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, שלפתע מוצאת את עצמה עמוק במאבקי התחתית של ליגת העל. לוי לא מתרגש יותר מדי מהתוצאות, ומצהיר כי הדבר החשוב ביותר שיש לשנות במועדון הוא ההתנהלות, ואיתו יגיעו התוצאות. "אני רוצה לשנות את ההתנהלות הכללית", אמר המאמן, והסביר: "אם זה רמת האימונים, אם זו עבודה אישית, אם זה להגיע בזמן, עבודה טקטית, עבודה עם שחקנים ועוד הרבה פרטים קטנים שהם מאוד משמעותיים. אני לא יכול להעביר ביקורת על מה שהיה לפני. אני מצפה לשיפור משמעותי ואנחנו רחוקים מזה. אני מקווה שעם הזמן אני אקבל את מה שאני רוצה. אני רוצה שההתנהלות שלנו בבית"ר ירושלים תהיה סופר מקצוענית".

ומי שינסה לגרום ללוי לכאבי ראש במחזור הקרוב הוא ערן זהבי, שחקנה של הפועל תל אביב שיגיע לטדי עם חבריו כשהם בראש הטבלה. זהבי נשאל האם לדעתו הקבוצה של העונה הנוכחית טובה מזו של עונת הדאבל, ואמר: "לכל עונה יש את הייחודיות שלה. השנה איבדנו שחקנים משמעותיים ואנחנו במצב הרבה יותר טוב משנה שעברה. העונה, גם כשאנחנו לא טובים, אנחנו לוקחים את הנקודות, ובשנה שעברה לא היינו עושים את זה. השנה יש יותר אופי. אם יש משחק עונה מול מכבי חיפה אז מנצחים בקרית אליעזר ומנצחים בבלומפילד, אבל יש עוד מה לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully