וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סנסציה ברמת השרון, שוויון נקודות בפסגה

המוליכה ניצלה מהפסד מביך עם 1:1 דרמטי מול עראבה, כפ"ס (0:1 בנס ציונה) נצמדה אליה בפסגה. ראשל"צ - אחי נצרת 0:2

המחזור ה-25 בליגה הלאומית נפתח עם סנסציה ענקית והעניינים בצמרת מתחממים. אחווה עראבה, האחרונה בטבלה, הדהימה עם 1:1 ברמת השרון. הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את קרב המצרת בנס ציונה ונדבקה לשכנתה במקום הראשון. עירוני בת ים, אחרי השינוי על הקווים ופיטוריו של המאמן דורון ממן, נוצחה במגרשה 2:1 על ידי הפועל הרצליה, שלא מוותרת על הפלייאוף העליון. בשבת מצאה הפועל ראשון לציון ניצחון שלישי ברציפות במשחקה מול מכבי אחי נצרת, כשגברה עליה 0:2 בזכות צמד של דייויד גומז. בית"ר שמשון תל אביב ניצחה 1:3 את עירוני ג'ת.

משחקי שישי

עירוני רמת השרון - אחווה עראבה 1:1

דווקא עראבה, שניצחה העונה רק שלוש פעמים ונחשבת ליורדת הבטוחה לליגה א', הייתה רחוקה שניות מניצחון חוץ מדהים ברמת השרון. שער של מוחמד עוואד הימם את המארחים בדקה ה-37, אבל לרמת השרון יש ווינר גדול בסגל. ביום שני כבש משה אבוטובול בפנדל וסידר לקבוצתו 1:2 על בית"ר שמשון. קשר הרכש עשה זאת שוב הפעם עם שער שוויון דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן שמנע מבוכה גדולה יותר.

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא 1:0

חלום הגביע הסתיים אחרי 120 דקות מתוחות בסיומן הפסידה להפועל חיפה, וכעת גם חלומות העלייה של סקציה נס ציונה ספגו מכה. הקבוצה של רפי כהן, שסובלת ממכת פציעות, השלימה משחק ליגה שלישי ללא ניצחון ושוב כשלה מול יריבה ישירה לצמרת. השער היחיד המשחק נכבש בדקה ה-45. חנן פדידה הוכשל ברחבה ובן מלכה לא התבלבל מהנקודה הלבנה. כפר סבא משווה את מספר נקודותיה לרמת השרון.

עירוני בת ים - הפועל הרצליה 2:1

אחרי ההפסד המביך לעראבה, עירוני בת ים החליטה לבצע זעזוע והודיעה על פיטוריו של דורון ממן, שהשיג ניצחון בודד ב-15 המשחקים האחרונים. מי שישמש כמאמן עד תום העונה הוא עוזרו של ממן, אבי בוחבוט, שפתח ברגל שמאל. עוז ברנדווין אמנם העלה את בת ים ליתרון בדקה ה-19, אך האורחת הפכה הודות לשערים של ניר ביטון (41) וגיא עובדיה (54). ניצחון שלישי ברציפות להרצליה שעולה זמנית למקום השלישי.

משחקי שבת

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 0:2

הכתומים חזרו לליגה אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים בגביע, והצליחו לשחזר את היכולת מהניצחונות בכפר סבא ולפני כן על רעננה. המארחים הציגו יכולת טובה לאורך דקות רבות, אך המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה -53 ראשון לציון עלתה ל-0:1 משער נגיחה של דייויד גומז, ולא הרפתה גם בהמשך. בדקה ה-70 הכתומים הכפילו את יתרונם ודייויד גומז רשם צמד כשקבע 0:2. אחי נצרת הגיעה במומנטום עם שני ניצחונות רצופים ו-10 נקודות מתוך 12 האחרונות האפשריות, אבל ההתלהבות של המארחים הייתה גדולה עליה, וראשון לציון המשיכה במומנטום החיובי שלה.

עירוני ג'ת - בית"ר שמשון תל אביב 3:1

עוד קבוצה שנפרדה מהגביע ביום שלישי, עירוני ג'ת, ספרה משחק 13 ללא ניצחון ועלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום משחקי המחזור ביום שני. בית"ר שמשון תל אביב, שאיבדה נקודה מול רמת השרון בצורה דרמטית בשבוע שעבר, הייתה גדולה על ג'ת ודהרה לניצחון. מור גולן הצטיין עם צמד (4 בפנדל ו-77), כשבתווך כבש גם שרון גורמזנו (75). אמיר דיאב (23) השווה זמנית עבור המארחים, שאיבדו באדום את אמיר גדיר (55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully