וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "צריך למצוא הרכב שאפשר יהיה לרוץ איתו"

מאמן מכבי תל אביב עדיין לא מרוצה מהיכולת, אבל עדיין מאמין בסיכויים שלו לזכות באליפות: "הכל יכול להשתנות בפלייאוף"

קובי אליהו

צילום: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: דורון שטיין

מכבי תל אביב עדיין מאמינה בכוחה להיאבק עד הרגע האחרון על האליפות. אחרי שראו את מכבי חיפה מאבדת נקודות, הצהובים מקווים לשיפור ביכולת ולהמשיך אחרי הניצחון על הפועל אשקלון עם ניצחון גם נגד הפועל עכו בשבת. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית, שבה השתתפו המאמן מוטי איוניר וקשר הקבוצה גל אלברמן.

"בשלושת השבועות האחרונים גל אלברמן נראה הרבה יותר טוב והוא עושה את דרכו חזרה כנראה להרכב", אמר המאמן. "עוד לא קיבלנו החלטות סופיות, אבל מסתמן שעל פי כושרו הוא חוזר להיות בהרכב. בניגוד להרבה שחקנים, אלברמן הוא מסוג השחקנים שגם כשהוא בהרכב וגם כשהוא מחוץ להרכב, הוא מתאמן באותה הרמה".

איוניר נשאל גם על מאבקי הצמרת והאם הצהובים יכולים להדביק את שתי הראשונות, ואמר: "איך שאני רואה את הקבוצות בצמרת, נכון להיום מכבי תל אביב לא משחקת כדורגל ברמה של מכבי חיפה והפועל תל אביב. הן כרגע טובות יותר. המטרה שלנו היא לצבור כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה. אנחנו נשחק נגד קבוצות טובות עד הסיום בתקווה שגם הפועל תל אביב ומכבי חיפה תאבדנה נקודות, ואז נגיע לפלייאוף כשהכל יכול להשתנות בשלב הזה. כרגע המטרה היא לשפר את הקבוצה, להדביק ולחבר אותה. בכל מקרה, צריך למצוא 11 שחקנים שאפשר יהיה לרוץ איתם שבוע אחרי שבוע ולנצח משחקים, מה שכרגע לא קורה".

איוניר גם נשאל מדוע היכולת של הקבוצה עדיין לא מספקת, ואמר: "יש הרבה סיבות מדוע הדברים לא מתחברים. יש חוסר יציבות בתוך המשחק עצמו ובדקות מסוימות הקבוצה נעלמת. יש חוסר משמעת טקטית של שחקנים וזה פוגע ביכולת של הקבוצה להיות דומיננטית במשך 90 דקות. כשכל הקבוצה לא קרובה וצפופה, וכשיש פערים גדולים בין הגנה לקישור ובין הקישור להתקפה, אז יש בעיה. אלה דברים שאנחנו עובדים עליהם ואני מאמין שהם ישתפרו. גם בהגנה יש משחקים שהשחקנים לא נקיים מטעויות וזה עולה לנו בשערים".

לקראת שני המשחקים הקרובים מול עכו ונגד קרית שמונה, אמר המאמן: "אלה שני משחקים קשים. נכון שהפועל עכו היא בלי ג'קו ערפאת, אבל היא עדיין נותרה קבוצה טובה ובטח יריבה עיקשת ומאורגנת, כשמכבי תל אביב עד היום די התקשתה מול קבוצות כאלה. אחרי זה יש את המשחק נגד קרית שמונה, שגם הוא קשה. כשמכבי תל אביב משחקת טוב ונכון, היא עדיין יותר טובה מכל הקבוצות האלה".

אלברמן: "ברור שהציפייה היא לקחת אליפות"

גל אלברמן נשאל על העובדה שלא פתח בהרכב נגד אשקלון, ואמר: "מלבד משחק אחד, שיחקתי את רוב המשחקים בחודש האחרון. כל שחקן שהגיע העונה לקח בחשבון שיהיו משחקים שהוא לא ישחק אם הוא לא יהיה טוב. כל מה שאני רואה זה את טובת הקבוצה וגם לאורך כל הדרך דיברתי עם מוטי ואני לא יכול להתלונן או להפגין חוסר רצינות. אני מקווה שתינתן לי ההזדמנות ושאני אוכיח את עצמי".

אלברמן נשאל אם הוא חושב שזו הייתה החלטה נכונה לחזור מגרמניה, ואמר: "כולם חכמים בדיעבד. אי אפשר היה לדעת איפה הייתי היום אם הייתי נשאר בגרמניה. כמובן שהציפיות שלי מעצמי ומהקבוצה היו גבוהות יותר ממה שקורה היום, אבל אפשר לשנות את זה". על הציפיות להמשך העונה, הוא אמר: "ברור שהציפייה היא לקחת אליפות, ולמרות שזה יהיה קשה, אנחנו מקווים לעשות את זה בסופו של דבר. חיפה והפועל תל אביב הן קבוצות יותר טובות מאיתנו, אבל יש לנו מספיק זמן עד הפלייאוף ואני עדיין שואף שנוכל להתקדם גם ביכולת כדי שנגיע לרגעים החשובים מוכנים".

המאמן איוניר מתלבט בעמדת המגן השמאלי, כאשר הערב תורגל מגן קבוצת הנוער אורי כהן בהרכב הראשון במקומו של יואב זיו, אולם גם רוני גפני וגם זיו עצמו בתמונת ההרכב. מאור בוזגלו החולה נעדר מהאימון ובהיעדרו תורגל גיז'רמו ישראלביץ' באגף ימין בהתקפה. אלברמן יפתח בקישור האחורי במקומו של ריף פרץ הפצוע. בהתקפה צפוי רוברטו קולאוטי לחזור לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully