וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע יפתח את מפגש גביע הדייויס

המחבט הבכיר של ישראל יתמודד בשישי (13:00) נגד מרסין גאוורון (362). לאחר מכן ייפגשו אמיר ויינטרוב וג'רזי ינוביץ'

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת הדייויס של ישראל תחל מחר (שישי) במסע החזרה שלה לעבר הבית העליון. הנבחרת של אייל רן, שעוברת חילופי דורות עם הצטרפותו של אמיר ויינטרוב לסגל, תשחק ברמת השרון נגד פולין, כאשר המנצחת במפגש תעפיל לפלייאוף על העלייה לשלב 16 הגדולות בעולם. המשחקים ישודרו בערוץ הספורט.

היום נערכה הגרלת סדר המשחקים במלון דניאל בהרצליה, כאשר ביום שישי נפגשים המדורג הבכיר של ישראל דודי סלע עם מרסין גאוורון (362 בעולם) ב-13:00 בצהריים כשלאחר מכן יתקיים משחקם של ויינטרוב נגד ג'רזי ינוביץ' (150). ביום שבת יתקיים משחק הזוגות כאשר אנדי רם ויוני ארליך יקוו לשיתוף פעולה מוצלח יותר ממה שעובר עליהם בסבב, והשניים ישחקו נגד מרסין מטקובסקי (11) ומריוס פירסטנברג (12). המשחק יחל ב-14:00.

ביום ראשון יתקיימו עוד שני משחקי יחידים כאשר המחבטים הבכירים (סלע וינוביץ') ייפגשו ראשונים החל מהשעה 14:00, ולאחר מכן ישחקו המחבטים השניים (ויינטרוב וגאוורון) של כל מדינה. כידוע, המחבט הבכיר של הפולנים, מיכאל פרזיסיז'ני (113) לא מגיע למפגש בעקבות פציעה ברגלו. ברגע האחרון ביטל פרזיסיז'ני את הגעתו לארץ ויתאושש בזמן הקרוב מהפציעה.

סלע: "לאמיר טוב יותר שהוא לא עולה לשחק ראשון"

קפטן הנבחרת הישראלית, אייל רן, הודה כי ההגרלה מטיבה עם הנבחרת, ואמר: "אנחנו שמחים שדודי ישחק ראשון. זה כיף שהשחקן מספר 1 עולה ראשון כדי להתקרב ל-0:1. נצטרך להגיע מוכנים למשחק, התכוננו בצורה טובה ואנחנו מחכים לעלות למגרש כדי לפתוח את המשחקים. דודי ואמיר נמצאים בכושר טוב והם מוכנים למפגש הזה. הקהל יבוא לדחוף אותנו כמו תמיד, ונעשה הכל כדי לנצל את ההזדמנויות בשביל להצליח במפגש הזה".

דודי סלע, שיפגוש כאמור ביום הראשון את מרסין גאוורון, אמר: "אני מרגיש טוב, זה תמיד כיף לשחק בארץ. אנחנו רגילים למגרש בארץ ואני מחכה למשחק. מבחינתי ההגרלה טובה, אני חושב שלאמיר טוב יותר שהוא לא עולה ראשון".

ויינטרוב הוסיף לקראת משחקו מול ינוביץ' ביום שישי: "חוץ מלראות את היריב שלי באליפות אוסטרליה, אני לא יודע עליו יותר מדי. עדיף לי לשחק שני. אני מאמין שהקהל יודע מה הוא צריך לעשות. אולי בהתחלה זה יהיה מלחיץ, אבל הקהל הוא זה שדוחף את השחקנים קדימה".

הצמד הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, ממתינים ליום שבת. ארליך אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מאמינים ויודעים מה שאנחנו שווים. אנחנו באים בכושר מצוין ונותנים להם הרבה כבוד. אנחנו מכירים אותם כבר חמש או שש שנים ואנחנו יודעים שעומד בפנינו אתגר גדול. אנחנו באים לקחת את הנקודה הזו". רם הוסיף: "הרמות די שוות במפגש הזה, והכל יכול לקרות בכל משחק. היתרון שלנו הוא הבית, ונצטרך לנצל את הקהל החם. כולנו מחכים לזה ויודעים כמה כיף לשחק מול הקהל בבית. גם כשיש לחץ, אנחנו צריכים להביא את הנקודות ואני מקווה שזה מה שיקרה בסוף השבוע הזה".

הקפטן הפולני רדוסלאב שימאניק, לא התרגש מתוצאות ההגרלה, ואמר: "זה לא משנה עבורי מי ישחק לפני מי, אנחנו צריכים שלוש נקודות כדי לנצח את המפגש והכל יכול לקרות בכל אחד מהמשחקים". ינוביץ' הוסיף: "אני אנסה לעשות את המיטב מבחינתי, אני יכול לשחק טוב מאוד. קשה לי לאמוד את הסיכויים, מי שתשחק את הטניס הטוב יותר היא זו שתנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully