וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מי תחגוג הערב בגן נחום?

מכבי והפועל ראשל"צ נפגשות בגמר גביע המדינה(19:30, 5). האדומים לא זכו בתואר כבר עשור, הצהובים "רק" מאז 2007

מכבי והפועל ראשון לציון יחלקו ביניהן את התואר הראשון העונה בגמר גביע המדינה בכדוריד (חמישי, 19:30, שידור ישיר בערוץ 5). לראשונה מאז 2007 ייפגשו שתי האריות של הענף בגן נחום, כאשר הצהובים לא זכו בתואר מאז אותה שנה. הפועל לא זכתה בגביע מאז 2001. בליגה שתי הקבוצות נפגשו פעמיים, כאשר כל קבוצה השיגה ניצחון ביתי.

מי שעבורו מדובר במבחן אישי חשוב מאוד הוא הקפטן של הפועל ראשון לציון, עידן מימון, שזכה כבר בתשעה גביעי מדינה. "לא היה דרבי בגמר הגביע כבר הרבה זמן", אמר שלשום מימון. "בשלוש השנים האחרונות אס"א לקחו והפעם יש דרבי בגמר, יש טירוף גדול למשחק והכרטיסים כבר אזלו, נעשה הכל על מנת לנצח ואנחנו נותנים המון כבוד למכבי כי מדובר בקבוצה מצויינת".

הקפטן של מכבי ראשון לציון יואב נאמן, בטוח בסיכויים של האלופה להניף את התואר בסיום הערב: "למרות שהעיר שלנו גדלה, אי אפשר לברוח מלשמוע על המשחק הזה. מדברים על זה בכל מקום. האווירה חמה מאוד ואנחנו כמו בלוע של הר הגעש, אתה לא יכול לעבור את הכביש בראשון לציון בלי שישאלו אותך שאלות על המשחק הזה. אנחנו שמחים להיות חלק מהמעמד הגדול הזה, שזה דרבי בגמר גביע בראשון לציון וזוהי תפאורה מושלמת".

אגב, באתר איגוד הכדוריד אלישע שוחט סיפק מספר נתונים מעניינים על המפעל. מתברר כי מלך שערי כל הזמנים בגמר בגביע הוא עידן מימון, לו יש 12 הופעות בגמר ולא פחות מ-73 שערים (6.1 שערים בממוצע למשחק). הפרש השיא למשחק גמר גביע נרשם פעמיים (14 הפרש), פעם אחת ב-1998 כשהפועל ראשון לציון הביסה את מכבי תל אביב 18:32 ופעם נוספת לפני חמש שנים כשמכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל רחובות 19:33. ב-2006 נרשם גם שיא שערים למשחק, שעומד על 67 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully