וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס מגאת: "מי שהיה מהמר עלינו, היה עושה כסף"

מאמן שאלקה היה נלהב מההעפלה לגמר הגביע אחרי הניצחון על באיירן מינכן. ואן חאל: "שיחקנו כמו אריות במחצית השנייה"

שאלקה העפילה אתמול (רביעי) לגמר הגביע הגרמני והשאירה את באיירן מינכן כנראה ללא תואר במדינה, אחרי שזכתה בו בשנה שעברה. הקבוצה של לואיס ואן חאל נכנעה לשער של ראול בדקה ה-15, שניצח 0:1 באליאנץ ארינה. שאלקה, שנראית רע בליגה, תפגוש בגמר את דואיסבורג מהליגה השנייה, מולה יש לה סיכוי לא רע לסיים את העונה שלה עם תואר, לצד הצלחתה בליגת האלופות.

"אני שמח מאוד", אמר ראול בסיום המשחק. "כל הקבוצה נתנה מעצמה מאה אחוז על הדשא. ההתלהבות של השחקנים שלנו הייתה מרשימה מאוד ואני שמח מאוד עבור האוהדים. הגמר הזה מגיע להם".

גם פליקס מגאת, שלא רווה יותר מדי נחת בזירה המקומית, היה מאושר: "אדם שמהמר היה יכול לעשות הרבה כסף אם היה מהמר על שאלקה. היינו יכולים להבקיע שער נוסף במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה רק הגנו כדי לא לספוג. קיוויתי שבאיירן לא תגיע רעננה אחרי שני משחקים קשים. הגיע לנו הניצחון למרות שלא עשינו הרבה במחצית השנייה מעבר לחלק ההגנתי".

ואן חאל היה מאוכזב, איך לא, מההפסד. "זו אכזבה ענקית עבור השחקנים שלי", אמר המנג'ר ההולנדי. "זה הכדורגל, קבוצה אחת רק מגנה, יוצאת להתקפות מתפרצות וכובשת. שיחקנו כמו אריות במחצית השנייה, אבל לא היה לנו מזל. מעבר לכך, הגיע לנו לקבל פנדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully