וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "הכי גרוע כשמסי מתעצבן"

מגנה של ברצלונה סיפר כי הכוכב הארגנטינאי היה עצבני במחצית אחרי מספר החמצות שלו. גווארדיולה עבר טיפול בגבו

ברצלונה יכולה להיות מרוצה מעצמה, שגם בערב פושר שלה ועם הרכב חסר, היא הצליחה לנצח 0:1 את ולנסיה כשפפ גווארדיולה חגג ניצחון ראשון במסטאיה כמאמן. לאונל מסי דאג לשער הניצחון בדקה ה-77 שהקפיץ את הפער מריאל מדריד לעשר נקודות.

דני אלבס בחר להתלונן בסיום המשחק על איכות הדשא, והוסיף שהיה קשה לאלופה לפתח את המשחק שלה. "הם שיחקו עם הרבה מוטיבציה וזה בא לידי ביטוי בריצה הקבועה של ולנסיה, אבל ייצרנו הרבה מצבים", אמר המגן הברזילאי. "הקבוצה הטובה יותר לקחה את שלוש הנקודות. ציפינו למשחק קשה נגד ולנסיה, וידענו כמה קשה לשחק כאן. הדשא לא היה במיטבו, מה שגרם לכדור לנוע באיטיות ומנע מאיתנו לפתח את המשחק שלנו".

אלבס גם התייחס לארגנטינאי שכבש, ואמר: "הוא פספס כמה פעמים, מה שלא קורה לו בדרך כלל והוא היה מעט עצבני בהפסקה. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זה שלאו מתעצבן".

בינתיים מתברר כי המאמן פפ גווארדיולה נלקח היום לבית חולים כדי לקבל טיפול לכאבים בגבו. גווארדיולה סובל מכאבים כבר מספר שבועות, אך מצבו הוחמר בימים האחרונים. למרות שהמאמן העביר את המשחק נגד ולנסיה ביום רביעי, כאשר לאחר המשחק הוחלט בעצת הצוות הרפואי של ברצלונה לפנות לטיפול רפואי אחרי שחש בכאבים בזמן המשחק.

דויד וייה הביע את תודתו לקהל של ולנסיה שקיבל אותו בחמימות במשחק שלו מול האקסית. "זה ניצחון חשוב מכיוון שהמסטאיה זה מקום קשה ומורכב לשחק בו", אמר החלוץ. "אני שמח מאוד מכיוון שהאנשים כאן השפיעו עליי מאוד. יש לי רק מילים טובות להגיד עליהם". לגבי המשך מאבק האליפות, אמר וייה: "נשארו עוד הרבה משחקים לשחק בליגה ואנחנו צריכים לנצח, וזה לא משנה אם האחרות מצליחות. ככל שנתקדם, נשתפר. יש לנו את הפריבילגיה בכך שאנחנו תלויים בעצמנו".

אונאי אמרי, מאמן ולנסיה, נתן הרבה כבוד לבלאוגרנה בסיום. "כשאתה מפסיד אתה לא שמח, אבל התמודדנו נגד הקבוצה הטובה ביותר בעולם", אמר המאמן. "במחצית השנייה הקבוצה השתפרה, היו לה שתיים או שלוש הזדמנויות, אבל אז מסי הגיע וכבש את השער. כל הזמן היינו קרובים לשער, אבל בסופו של דבר הם ניצחו. בסופו של דבר מה שנשארת זו התוצאה וזה כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully