וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על העלייה

ריטאס וילנה עדיין בטוחה בעצמה אחרי הניצחון על פאו ותנסה לעשות צעד אחרון בדרך להצלבה. לשם כך היא חייבת לנצח את קאחה לבוראל

משחקים 76-78: ריטאס וילנה - קאחה לבוראל

מצב הקבוצות:

שתי הקבוצות נאבקות על ההעפלה לשלב הבא ביורוליג, כאשר ריטאס וילנה מדורגת שלישית בבית ה' עם מאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים. לקאחה לבוראל יש מאזן זהה כשהיא נמצאת במקום השני. המנצחת תעפיל בוודאות לשלב הבא.

מומנטום:

הקבוצה הליטאית מגיעה למשחק אחרי ניצחון בנקודה על פנאתינייקוס, כאשר עוד לפני כן היא ניצחה את מלאגה והפסידה לספרדים במפגש הראשון ביניהן 98:91. במפגשה מול קאחה לבוראל, יצאה ריטאס כשידה על העליונה אחרי ניצחון 86:89. קאחה לבוראל מגיעה אחרי ניצחון 63:78 על מלאגה, אבל לפני כן הפסידה לפאו בשתי נקודות אבל גם ניצחה את היוונים בשבע הפרש.

כמה נתונים:

מרטינאס גצ'ביצ'יוס, שחקנה של ריטאס וילנה, קלע לפחות שלשה אחת ב-15 משחקי היורוליג האחרונים. מאמנו, אלכסנדר טריפונוביץ', השתמש ב-12 שחקנים שונים בחמישייה הפותחת של קבוצתו העונה. מילקו בייליצה הוא השחקן היחיד של הקבוצה הליטאית שלקח חלק בכל 13 המשחקים ביורוליג העונה.

מרסליניו הוארטאס, שחקנה של קאחה לבוראל, הוא בעל האחוזים לשלוש הטוב ביותר בשלב הטופ 16 עם תשע שלשות מ-12 נסיונות (75 אחוז). מירזה טלטוביץ' מחזיק במאזן הטוב ביותר שלו בקריירה כשהוא קולע 15.9 נקודות בממוצע למשחק ומוריד 5.1 ריבאונדים למשחק.

ההמלצות:

76: ריטאס וילנה (1+) - קאחה לבוראל 1 (1.90)

78: אנדר/אובר נקודות (157) 1 (1.60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully