וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: כפר סבא שוב הפתיעה את מכבי תל אביב

החבורה של שגיא ברעם ביצעה קאמבק מרשים וגברה 2:3 על האלופה. הצהובים הסתבכו במאבק על המקום הראשון בליגה

אלופת המדינה בכדורעף, מכבי תל אביב, איבדה הערב (חמישי) נקודות חשובות במאבק על המקום הראשון בליגה לאחר שנוצחו 3:2 על ידי הפועל כפר סבא בקרב מרתק. הצהובים ניצחו 20:25 במערכה והראשונה והובילו 16:22 בשנייה, לפני שהחלה הדרמה. כפר סבא, עם משחק מצוין של גיא בן גל, חזרה והשיגה 26:28 במערכה. הנדנדה נמשכה במערכה השלישית, ששוב הייתה חד צדדית והסתיימה ב-16:25 לצהובים.

מכבי תל אביב פתחה נהדר גם את המערכה הרביעית ועלתה ל-4:8 לפני שבן גל שוב לקח את העניינים לידיים עם רצף חבטות הגשה עוצמתיות ומעט מאוד טעויות. כפר סבא הפכה את הקערה, ניצחה 20:25 ושלחה את המשחק למערכה חמישית ומכרעת. המומנטום האדיר סחף את הירוקים ל-11:15 מפתיע כשלואיס גורוסיטו הארגנטינאי מצטיין ברגעי ההכרעה.

היה זה המפגש הרביעי העונה בין הקבוצות וכולם הסתיימו בחמש מערכות. הניצחון של כפר סבא העמיד את המאזן בין הקבוצות על 2:2. "הניצחון הזה זהה לניצחון דמיוני של עירוני אשקלון בסדרה עונתית דומה על מכבי תל אביב בכדורסל", התגאה מאמן כפר סבא שגיא ברעם. "לפני שבוע ניצחנו את הוד השרון והערב את מכבי תל אביב והוכחנו שאנחנו קבוצה עם אופי". המאמן המנוצח זהר בר נצר החמיא לכפר סבא על הניצחון: "הברכות מגיעות לכפר סבא, שלטנו במשחק ולא ידענו לנצח. מעכשיו יהיה לנו הרבה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully