וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל ומנצ'סטר סיטי עלו לרבע הגמר

התותחנים דרסו 0:5 את לייטון אוריינט, שלושער לבנדטנר, ויפגשו את מנצ'סטר יונייטד. סיטי טיילה ל-0:3 על וילה, תשחק מול רדינג

אם עד עכשיו נרשמו כמה הפתעות בגביע האנגלי, אז הערב (רביעי) התמונה הייתה שונה לחלוטין. ארסנל ומנצ'סטר סיטי עלו בקלות לרבע הגמר. התותחנים של ארסן ונגר לא התחשבו בלייטון אוריינט מתחתית הליגה השלישית ודרסה אותה 0:5 אכזרי במיוחד, אולי כנקמה על ה-1:1 במשחק הראשון. הקבוצה של ארסן ונגר תצא ברבע הגמר לאולד טראפורד, למפגש ענק מול מנצ'סטר יונייטד. הסיטיזנס ניצחו בקלות 0:3 את אסטון וילה ויארחו את רדינג בשלב הבא.

ארסנל - לייטון אוריינט 0:5

הקבוצה ממרכז הטבלה של הליגה השלישית חגגה את התיקו 1:1 במשחק הראשון, שהושג לאחר שוויון מאוחר במיוחד. אך היום, ארסנל גרמה לה להצטער על כך ובגדול. התותחנים דרסו בלי שום בעיה 0:5 את הקבוצה מעירם, כשניקלאס בנדטנר כובש שלושער, בעוד מרואן שמאק, שחזר להרכב בשל פציעתו של רובין ואן פרסי, וגאל קלישי, בשערו השני בקריירה, השלימו את החגיגה. אלא שמכאן העניינים הולכים ומסתבכים למדורגת השנייה באנגליה, שברבע הגמר תצא למפגש פסגה מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

ארסנל עלתה ליתרון כבר בדקה השביעית לאחר שתומאס רוזיצקי עשה דאבל פס עם קונור הנדרסון והכניס מסירת רוחב מצוינת למרואן שמאק, שבעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-30 הגיע השני של התותחנים כשהגבהה של קיירן גיבס מצאה את ניקלאס בנדטנר, שנגח פנימה את ה-0:2 הקל. הנפיל הדני רצה להמשיך להוכיח שהוא שווה מקום בהרכב של ארסן ונגר וכבש את השלישי בדקה ה-42. בנדטנר קיבל מסירה מרוזיצקי ומ-16 מטר קו אלכסוני בעט מצוין לפינה הרחוקה וקבע 0:3.

הדני המשיך לחגוג וכבש בפנדל את ה-0:4 בדקה ה-60 אחרי שאלכס רבל הכשיל ברחבה את קיירן גיבס. החגיגה לא נגמרה כאן ובדקה ה-74 הצטרף גם גאל קלישי לחגיגה כשכבש שער נפלא. אגב, שערו השני של המגן השמאלי בקריירה.

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:3

קבוצת המיליונים של רוברטו מאנצ'יני איבדה כמעט סיכוי ריאלי לזכות באליפות, אך בגביע היא עדיין חזק בתמונה. מנצ'סטר סיטי הביסה היום בקלות 0:3 את אסטון וילה, שתיאלץ מעכשיו להתמקד בבעיות שלה בתחתית הפרמיירליג. סיטי, שנהנתה משערים של יאיא טורה, מאריו בלוטלי ודויד סילבה, תפגוש ברבע הגמר את רדינג.

הסיטיזנס עלו ליתרון מוקדם בדקה החמישית כשנגיחה של פטריק ויירה הגיעה דרך היד של אחד משחקני ההגנה של וילה ליאיא טורה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. השני של התכולים הגיעה בדקה ה-25 כשטורה הכניס מסירת עומק נפלאה למאריו בלוטלי, שבעט חזק לחיבורים של בראד פרידל וקבע 0:2. סיטי לא ריחמה על ז'ראר הוייה וכבש את השלישי בדקה ה-70 לאחר בעיטה מצוינת של דויד סילבה מ-20 מטר היישר לפינה של פרידל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully