וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בירם כיאל וסלטיק ברבע גמר הגביע

הקשר הישראלי שיחק 90 דקות וקבוצתו ניצחה 0:1 בדרבי את ריינג'רס (ווילסון, 48) במשחק החוזר. היריבה הבאה: אינברנס

נמשכת השליטה של סלטיק במשחקי הדרבי. קבוצתו של בירם כיאל גברה הערב (רביעי) 0:1 על ריינג'רס באולד פירם והעפילה לרבע גמר הגביע הסקוטי. היה זה משחק חוזר לאחר שהמפגש הראשון באייברקוס הסתיים ב-2:2. סלטיק תתארח ברבע הגמר אצל אינברנס ותנסה לעשות צעד קטן בדרך לזכייה בגביע ראשון מאז 2007. היה זה הדרבי החמישי העונה והמאזן עומד על שלושה ניצחונות לסלטיק, ניצחון לריינג'רס ותיקו.

בירם כיאל, שהחמיץ את הפסד הליגה 2:0 למאת'רוול בראשון בגלל צהובים, שב להרכב והשלים 90 דקות. בדקה ה-65 הוא טיווח את השער ממרחק, אבל לא מצא את המסגרת. כיאה לדרבי, המשחק היה פיזי מאוד ובדקה ה-36 איבדה ריינג'רס את סטוארט וויטאקר שהורחק בצהוב שני. סלטיק לחצה והשיגה שער אחד בדקה ה-48 עליו חתום הבלם מארק ווילסון. ריינג'רס סיימה את המשחק בתשעה שחקנים אחרי שגם מג'יד בוגרה הורחק בתוספת הזמן.

האווירה החמה המשיכה גם אחרי השריקה, אז התעמת מאמן סלטיק ניל לנון עם עוזר מאמן ריינג'רס אלי מקויסט. אל-חאדג'י דיוף הפך למורחק השלישי של ריינג'רס עם כרטיס אדום שנשלף לעברו אחרי סיום המשחק.

* בבלגיה, גנט השלימה העפלתה לחצי הגמר לאחר ניצחון ביתי 0:1 על וולווה מהליגה השלישית (0:3 בסיכום שני המשחקים). שלומי ארבייטמן לא נכלל בסגל למשחק. בחצי הגמר תפגוש גנט, מחזיקת הגביע, את סטנדרד ליאז' למשחק כפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully