וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פריס סן ז'רמן וליל עלו לחצי הגמר

מחזיקת הגביע ניצחה בהארכה 0:2 את לה מאן, מוליכת הליגה גברה 3:5 בפנדלים על לוריין. 0:3 לאנז'ה על שאמברי החובבנית

אחרי עלייתה של ניס לחצי גמר הגביע הצרפתי עם ניצחון בהארכה 2:3 על ריימס, הצטרפה אליה הערב (רביעי) גם אנז'ה מליגת המשנה, שסיימה את המסע הקסום של שאמברי החובבנית וניצחה אותה 0:3 בסטד דז אלפ בגרנובל. פריס סן ז'רמן עלתה עם ניצחון 0:2 בהארכה על לה מאן, וגם ליל עלתה עם 3:5 בפנדלים על לוריין.

שאמברי מהליגה החמישית, שעשתה היסטוריה כשהדיחה בשלבים קודמים את מונאקו, ברסט וסושו מהליג 1, נאלצה לעבור ממגרשה הביתי הקטנטן לאצטדיון החדיש של גרנובל השכנה, אבל הביאה 15 אלף צופים שהיו שותפים ליום חגה. אנז'ה ידעה להשיג את שער היתרון בדקה קריטית אחרי מחצית דו צדדית. הנרי סבה, החלוץ המושאל מבורדו, ניצל בדקה ה-45 אי הבנה בהגנת המארחים על מנת למצוא את הרשת. בניגוד למשחקים קודמים, הפעם שאמברי לא ידעה לחזור מפיגור ובדקה ה-63 ספגה את השני אחרי מצב נייח אותו סיים סבסטיאן רנואר. דייגו גומז נעץ את השלישי בדקה ה-83 ושלח את אנז'ה להגרלת חצי הגמר.

מחזיקת הגביע, פריס סן ז'רמן, המשיכה במסע ההגנה על התואר ועבדה קשה גם בהארכה ב-0:2 הביתי מול לה מאן מהליגה השנייה. זומאנה קמארה הורחק בדקה ה-79 והשאיר את פ.ס.ז' ב-10 שחקנים, אבל גרגורי קופה עצר פנדל ובהארכה אנטואן קומבוארה שלח את הילדים למגרש וקיבל מהם תוצרת מיידית. בדקה ה-109 היה זה הילד בן ה-17 וחצי, ז'אן כריסטוף באהבק, שהעלה את המארחים ליתרון בהופעת הבכורה שלו. שמונה דקות אחר כך, ניסקנס קבאנו בן ה-18 חיקה אותו וחתם עם שער בכורה משלו.

גם ליל, המדורגת ראשונה בליגה, לא ויתרה עדיין על הגביע בו זכתה בפעם האחרונה ב-1955. הקבוצה של רודי גרסיה לא הצליחה להכניע במשך 120 דקות את פביאן אודאר שנתן הצגה בשער, למרות שלוריין שיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של ברונו מנגה (64). החלטות שיפוט מפוקפקות השאירו את המשחק ללא שערים, ובדו קרב מהנקודה הלבנה עצר מיקאל לאנדרו פנדל אחד וסידר ניצחון 3:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully