וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "אם נשחק את המשחק שלנו, יהיה טוב"

3.3.2011 / 10:00

גארדית אליצור רמלה מאמינה שהקבוצה תשמור על 15 הנקודות ותעבור את אתיניאקוס בדרך לגמר היורוקאפ (20:30, ערוץ 1)

אליצור רמלה קרובה לגעת בהיסטוריה. האלופה רוצה להיות הקבוצה הישראלית השנייה שמעפילה לגמר אירופי, אחרי שרמת השרון הייתה בעבר בגמר גביע רונקטי. רמלה צריכה לשמור על יתרון 15 היום (חמישי, 20:30, שידור חי בערוץ 1) במפגש השני מול אתיניאקוס היוונית במסגרת חצי גמר היורוקאפ. הקבוצה של עדן ענבר המריאה לפנות בוקר ליוון עם אמונה גדולה, לאחר הניצחון המרשים 59:74 באולמה הביתי, ובידיעה שאם תוכל למנוע מהיווניות, שמובילות את הליגה המקומית בקלילות וללא הפסד, לפתח משחק ריצה, אפשר יהיה להתחיל בהכנות לקראת הגמר האירופי שיחל בעוד שבועיים במפגש ברמלה.

"אנחנו מסוגלות לעלות וזה תלוי מאוד אם נופיע טוב ביום חמישי", אמרה כוכבת רמלה שי דורון לפני היציאה של הקבוצה למשחק, "זה תלוי רק בנו וזה כיף גדול שאנחנו לא צריכות לסמוך על אף אחד מלבד עצמנו. נבוא לשחק את המשחק שלנו ויהיה טוב. שבוע חלומי מבחינתי זה אליפות, גביע וגביע אירופה. אבל אנחנו נסתפק בניצחון אחרי ניצחון ונתחיל מיום חמישי הקרוב".

בקבוצה היוונית, שם הופתעו מאוד מהיכולת של רמלה, לא מתכוונים לוותר ומאמינים שאפשר להפוך את הקערה. הקבוצה ניצחה העונה בממוצע את משחקי הבית שלה בליגה היוונית ב-24 הפרש, כך שמבחינתם הכל אפשרי. "יש עוד 40 דקות אז שום דבר לא גמור", אמרה לקראת המשחק הגארדית דימיטרה קלנצו, "כמובן שפיגור של 15 נקודות זה משהו שלא עומד לטובתנו, אבל יש לי ביטחון מלא בחברות שלי לקבוצה. אני בטוחה שלא נשחזר את היכולת הרעה שלנו משבוע שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully