וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח מתלבט אם להשתתף במשחקי אס"א באילת

צוברי כבר הבטיח את השתתפותו בתחרות שתיפתח בשני. משיח ומאמנו פרידמן שוקלים לנצל את השבוע למחנה אימונים

כבר מחר (חמישי) ייפתח באילת שבוע משחקי אס"א הבינלאומיים ה-15 עם כנס בינלאומי של ארגון הספורט לאוניברסיטאות באירופה EUSA, אשר מקיים לראשונה את האסיפה הכללית השנתית שלו בישראל. לאירוע הגיעו כ-150 נציגים מ-48 מדינות באירופה, כשבמרכז הדיונים יעמדו ההכנות לאוניברסיאדה הקרובה שתתקיים בסנצ'ן שבסין בחודש אוגוסט הקרוב.

אחרי הכנס שיינעל בשבת, תיפתח ביום ראשון האליפות הבינלאומית ה-15 של אס"א ובמרכזה האליפות ה-26 בגלשני מפרש על שם עופר בוצר ז"ל, שתימשך ארבעה ימים. מי שהבטיח את השתתפותו בתחרות הגלישה הוא המדליסט האולימפי מאילת, שחר צוברי. לעומת זאת, יריבו העיקרי נמרוד משיח עדיין לא החליט סופית אם ייקח חלק בתחרות ויתחרה עם צוברי במה שנחשב כמגרש הביתי של המדליסט האולימפי.

מאמנו של משיח, גל פרידמן, מסר היום שרק בשבת הם יקבלו החלטה סופית אם להשתתף בתחרות באילת או לוותר עליה לטובת מחנה אימונים בשדות ים עם מספר גולשים שמגיעים מחו"ל. מארגני האליפות קיבלו כבר את הסכמתם של מספר גולשים בינלאומיים להשתתפותם בתחרות, בהם ג'וליאן בונטפ, סגן אלוף העולם מצרפת, היווני ביירון קוקלניס והאיטלקי פביאן היידיגר. כעת כאמור נותר רק לראות אם משיח יצטרף אליהם גם כן. אצל הנשים לא יגיעו מתחרות מחו"ל ולכן נקבל תחרות על טהרת הישראליות ובראשן לי קורזיץ' ומעיין דוידוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully