וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי יגבש תכנית לטיפוח צעירים

בעקבות ההצלחה של פרוייקט טיפוח הנשים בספורט, החליטו בוועד האולימפי להעביר הילוך בנושא איתור ספורטאים צעירים

הוועד האולימפי בישראל החליט לגבש תוכנית פעילות לאיתור ספורטאים צעירים וקידומם לקראת המשחקים האולימפיים לנוער שיהיו בסין 2014. בשנים האחרונות עוסק הוועד האולימפי בישראל בקידום וטיפוח נשים בספורט, מה שמניב הישגים ותוצאות והעלה באופן משמעותי את מספר הספורטאיות במשלחת האולימפית של ישראל, המגיע כמעט למחצית מהמשלחת. במקביל לעבודה בתחום קידום נשים בספורט, עומד הוועד האולימפי לעסוק בטיפוח הדור הצעיר.

הפעילות של הוועד האולימפי לאיתור ספורטאים לקראת המשחקי ם האולימפיים לנוער שיהיו בסין ב-2014, היא חלק מהתכנית המקצועית של הוועד האולימפי בראייה לטווח רחוק של משחקי ברזיל 2016 והמשחקים האולימפיים שיהיו ב-2020 .

פרופסור רוני לידור ראש המיכללה האקדמית במכון וינגייט יציג בישיבת ההנהלה הקרובה של הוועד האולימפי (יום ראשון) מימצאי מחקר עדכניים על גילוי וטיפוח ראשוני של ספורטאים צעירים. פרופסור לידור יסביר את חשיבות איכות המאמנים ,וניסיונם המקצועי באימון צעירים השונה במהותו מעבודה עם ספורטאים בוגרים. בין המימצאים ידגיש לידור את העובדה שעד גיל 14 מומלץ שילדים יעסקו ביותר מענף ספורט אחד, את חשיבות יצירת המעורבות החינוכית והפסיכולוגית של המשפחה התומכת בתהליך הטיפוח, ועד כמה הספורטאים הצעירים צריכים להנות מעיסוקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully