וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן ברצלונה נגד ז'וזה מוריניו

טיטו וילאנובה מאס בהתנהגות של מאמן ריאל מדריד: "הוא רק יוצר מתחים מיותרים. זה בגלל שהוא מעולם לא היה כדורגלן"

ברצלונה אומנם תפגוש הערב (רביעי) את ולנסיה במסטאייה לקרב מסקרן במסגרת הליגה הספרדית (23:00, ספורט 5 ו-HD), אבל בקאמפ נואו ממשיכים להתייחס דווקא ליריבה ריאל מדריד. טיטו וילאנובה, עוזרו של פפ גווארדיולה, רמז שלברצלונה מתחיל להימאס מהאמירות התקשורתיות של ז'וזה מוריניו.

"אף אחד לא אוהב מתיחויות מיותרות", אמר וילאנובה, "אי אפשר שיש מאמן שבכל שבוע אומר מה שבא לו, וכשמישהו עונה לו, הוא נכנס לסערת רגשות. בסופו של דבר, מוריניו הוא מאמן שאף פעם לא מדבר על כדורגל, ואנחנו לא אוהבים את זה".

וילאנובה אף הוסיף ש"זה לא טוב שהמאמן גדול יותר מהשחקנים שלו", ורמז שמוריניו לא מבין ללבם של שחקניו: "אני יכול רק להעריך שאם מאמן מתנהג ככה, זה בגלל שהוא לא חווה בחייו את התחושה של להיות כדורגלן. הוא רצה להיות שחקן, אבל לא הצליח".

גם דני אלבס שלח עקיצה ל"המיוחד" לפני המשחק מול ולנסיה. "לא משנה מה יקרה, גם נפסיד או נוציא תיקו, אנחנו לא נתלונן על לוח המשחקים", אמר אלבס, שהמו"מ שלו עם ברצלונה עדיין תקוע, "מוריניו הוא אדם אינטליגנט, מכיוון שהוא מנסה להסיט את כל ההמולה אליו ולא אל השחקנים שלו, אבל ההערות שלו לא יערערו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully