וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לא רואה את יונייטד מאבדים עוד נקודות"

למרות הניצחון על מנצ'סטר יונייטד, מנג'ר צ'לסי מנמיך ציפיות. פרגוסון: "אם הם ימשיכו ליהנות מהחלטות שיפוט, הכל ישתנה"

למרות הניצחון הגדול על מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג' אתמול (רביעי), מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי העדיף להנמיך ציפיות בכל מה שקשור למאבק מחודש של קבוצתו על האליפות. צ'לסי אמנם צימקה את הפער ממנצ'סטר יונייטד ל-12 נקודות וגם יש לה משחק פחות, אבל מבחינתו של אנצ'לוטי נראה כי הסיפור גמור.

"אנחנו עדיין רחוקים מאוד ממנצ'סטר יונייטד וקשה לי לראות אותם מאבדים נקודות במשחקים הבאים", אמר אנצ'לוטי והוסיף: "אנחנו צריכים להיות כנים ולהתרכז בעצמנו, תוך כדי מחשבה על העתיד שלנו. זה המצב שלנו בטבלה כרגע, והשחקנים של מנצ'סטר יונייטד היו יותר עקביים".

אנצ'לוטי אולי מעדיף לחשוב על המקום השלישי כמטרה, אבל צריך לזכור שקבוצתו תוכל לצמק יותר את הפער אם תנצח את בלקפול במחזור הבא, ומנצ'סטר יונייטד תאבד נקודות נגד ליברפול. צריך גם לזכור שלצ'לסי מצפה עוד משחק נגד השדים האדומים באולד טראפורד. זה כנראה מה שגרם לפרנק למפארד, כובש שער הניצחון, להישמע קצת יותר אופטימי: "כל מה שהיינו צריכים לעשות היה לנצח את המשחק הזה, לסגור את הפער ולאותת שאנחנו עדיין במירוץ. הדרך עוד ארוכה, ובינתיים מנצ'סטר יונייטד ראוייה לשמור על המקום הראשון".

מהצד השני, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון בחר להעביר ביקורת על שופט המשחק, שפסק פנדל שנוי במחלוקת לטובת צ'לסי בדקה ה-79, מה שהוביל לשער הניצחון של למפארד. זו לא הפעם הראשונה שפרגוסון מעביר ביקורת על שופטי הפרמיירליג והפעם הוא אמר: "במשחקים כל כך חשובים אני מצפה לקבל שופטים חזקים, וזה לא מה שקיבלנו הפעם. אני לא יודע למה שיבצו אותו (אטקינסון) למשחק הזה, אני רק יכול להגיד שכשראיתי את שמו עוד לפני המשחק, חששתי מהרע ביותר". על העובדה שצ'לסי שמרה על סיכוי להיאבק על האליפות אמר פרגוסון בציניות: "אם הם ימשיכו ליהנות מהחלטות שיפוט כמו הערב, זה יוכל לשנות את הכל".

פרגוסון דיבר לא רק על הפנדל, אלא על עבירה ללא כדור שעשה דויד לואיז על ווין רוני, שלא זכתה לתגובה. "זה היה מדהים", אמר הסקוטי העצבני, "גם את הרננדז הוא הפיל ללא הכדור. השופט עומד שישה מטרים מהאירוע, ולא עושה כלום. ההחלטות שינו לחלוטין את המשחק, והשופט הזה ימשיך לשפוט כל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully