וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי הוד השרון הפתיעה את מטה אשר

על רקע סיום תפקידו של קרפובסקי, הקבוצה מהשרון ניצחה 2:3 בנעמן את שחקניו של נעם כץ. כרמיאל גברה 1:3 על נווה שאנן

נראה שלמרות סיום תפקידו של מכבי הוד השרון, אבישי קרפובסקי, הקבוצה מהשרון מצליחה להתאושש מההפסד במחזור הראשון של הפלייאוף העליון להפועל כפר סבא. היום (שלישי) עם יוני אלמוג על הקווים ניצחה הוד השרון בנעמן 2:3 את הפועל מטה אשר.

הוד השרון הובילה כבר 0:2 (22:25, 19:25), מטה אשר חזרה ל-2:2 אחרי 23:25 ו-14:25, אך המערכה החמישית הייתה שייכת להוד השרון, שבשורותיה מאוריסיו דה קונה המוסר, אלי קליינשטיין ואיתמר שטיין הובילו לניצחון 11:15 במותחן שפתח את המחזור השני בבית העליון.

"כשמשחקים טוב אז מנצחים משחקים", סכם אלמוג, מנכ"ל ומאמנה הזמני של הוד השרון, שניהל את המשחק יחד עם שחקן הקבוצה, אלכס לאוריאן. "לפעמים הסבר פשוט הוא המדוייק ביותר. ב-15 בחודש תארח הוד השרון לעוד משחק עונה את מכבי תל אביב. מטה אשר תצטרך להתרומם מההפסד בשבוע הבא אצל אותה מכבי שניצחה אותה בגמר גביע המדינה.

"אני שמח שידענו לחזור למשחק, אבל לא הגענו לפלייאוף ביכולת מספיק טובה. אם נרצה לנצח, נהיה חייבים לתת אקסטרה מול הקבוצות בבית העליון", אמר מאמן מטה אשר, נעם כץ, שהוסיף: "הוד השרון שיחקה הערב בחלקים מסויימים כקבוצה הכי טובה כיום בליגה".

בבית התחתון נערך המחזור ה-21 כאשר אליצור כרמיאל גברה 1:3 על מ.כ. נווה שאנן. בזכות הניצחון של כרמיאל, שניצחה 20:25, 25:20, 24:26, 21:25, היא עולה למקום השני בבית על חשבונה של נווה שאנן. הפועל המעפיל השיגה ניצחון קליל (14:25, 16:25, 23:25) על הנמושה של הליגה, עירוני בת ים, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה.

מחר במסגרת הבית העליון תארח הפועל כפר סבא את מכבי תל אביב (בר לב, 19:30). המשחק ישודר בערוץ הספורט עם פריצות למ.כ. נווה שאנן ועירוני קרית אתא מחצי גמר פלייאוף הנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully