וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': מכבי חיפה גברה 86:92 על סנט פטרסבורג

הירוקים התנחמו בניצחון חסר חשיבות על קבוצתו של צביקה שרף. נתניה סיימה את דרכה באירופה עם הפסד 77:76 לסופיה

מכבי חיפה גברה הערב (שלישי) 86:92 על ספרטק סנט פטרסבורג, במשחק שחתם עבורה את העונה האירופית. קבוצתו של עמי נאווי ניצלה את העובדה שהרוסים החזקים כבר הבטיחו את המקום הראשון בבית ט' של השלב השני ביורוצ'אלנג', כשניצחה את חמשת משחקיה הראשונים בבית, וחילצו ניצחון חסר חשיבות, שעשוי לשפר במעט את מצב הרוח בנשר.

הירוקים, שסיימו את השלב השני במאזן 4:2, פתחו מצוין וברחו ליתרון 15:24 בסיום הרבע הראשון. בעזרת יכולת מצוינת של רוברט רות'בארט. הרוסים חזרו עד לפיגור 44:38 במחצית, אבל חיפה לחצה פעם נוספת על הדוושה ברבע השלישי וחזרה ליתרון דו ספרתי, אותו קיזזה ספרטק רק במעט עד הסיום.

רות'בארט הוביל את קלעי חיפה עם 23 נקודות (11 מ-13 מהשדה) והוסיף 5 ריבאונדים. ג'רמיין ג'קסון הוסיף 17 נקודות, דרק לואו וסילבן לנדסברג קלעו 12 כל אחד, אלישי כדיר סיים עם 10 נקודות ופרנק רובינסון תרם 9 משלו.

במשחק נוסף באותו הבית הפסידה ברק נתניה 77:67 לאקדמיק סופיה. קבוצתו של אריק אלפסי, שסיימה את הבית במאזן 5:1, המשיכה בתקופה הרעה שלה גם בזירה האירופית, ופרט לדקות הפתיחה לא איימה על האורחת מבולגריה. נתניה הוליכה 17:24 בסיום הרבע הראשון, אלא שהבולגרים הפכו את הקערה והוליכו 34:35 במחצית. ברבע השלישי צמח היתרון של אקדמיק, שהמשיכה בבריחה ברבע האחרון ושייטה לניצחון קל.

רומאו טראוויס קלע 16 נקודות למפסידים, אריק מקולום הוסיף 11, אדריאן בנקס הסתפק ב-9 נקודות, ואלירן גואטה תרם 8. בוז'ידאר אברמוב הוליך את המנצחים עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully