וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב הביסה גם את בארי

אלעד אליהו הפציץ 8 שלשות ב-77:103 של האדומים. רמלה גברה על יקנעם/מגידו 85:90, עירוני ר"ג - הוד השרון 78:92

המחזור ה-21 בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים, כאשר במוקד לא התקשתה הפועל תל אביב להביס את הפועל בארי 77:103 בסוג של מפגש קצוות. יקנעם/מגידו לא הצליחה לעצור את הדהירה האדירה של אליצור רמלה, כאשר הפסידה בביתה 90:85 לקבוצה מהעמק. במשחק מעניין נוסף ניצחה עירוני רמת גן 78:92 את מכבי הוד השרון, בעוד במפגש תחתית חשוב גברה הפועל לב השרון 72:74 על אליצור כוכב יאיר/כפר סבא.

הפועל תל אביב - הפועל בארי 77:103

אלעד אליהו היה כוכב המשחק מבחינת הפועל תל אביב, כאשר הפציץ שוב ושוב מחוץ לקשת על מנת לדאוג שבניגוד לשבועות הקודמים, הפעם האדומים לא יצטרכו להזיע יותר מדי. אליהו סיים משחק ענק של 28 נקודות ב-8 מ-12 מחוץ לקשת, בריאן אוסברי הוסיף 23 ואדריאן אוטר סיים עם 16 נקודות ו-16 ריבאונדים. חיים ברבי סיים בראש רשימת הקלעים של בארי עם 24 נקודות, אך גם זה לא הושיע את הדרומיים, שצונחים מתחת לקו האדום בעקבות ההפסד והניצחון המקביל של לב השרון.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור רמלה 90:85

אחת ההפתעות הגדולות של המחזור הגיעה מהעמק, שם הפסידה המארחת אחרי שני נצחונות ליגה רצופים. ואולי זה בכלל לא מפתיע, שכן רמלה במומנטום מצוין בשבועות האחרונים, והערב היא סופרת כבר ניצחון ליגה חמישי ברציפות. דרור דוידי כיכב עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים לרמלה, רמון קלמנטה הוליך את המפסידים עם 26.

עירוני רמת גן - מכבי הוד השרון 78:92

ניצחון חשוב לקבוצה של רובי בלינקו, שכן הפסד היה גורר אותה חזרה למאבקי התחתית. שלטון קולוול סיים עם דאבל דאבל של 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, אל פישר הוליך את רשימת הקלעים עם 29. מנגד, 24 נקודות של ג'יטים יאנג לא הספיקו להוד השרון, שקיבלה גם 23 מגרי גנדל.

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - הפועל לב השרון 74:72

האורחים רושמים ניצחון חשוב מאוד אחרי ארבעה הפסדים רצופים שדרדרו אותם אל מתחת הקו האדום, וכעת לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות בטבלה - 29. גיא לביא הוליך את המנצחים עם 24 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מנגד קלע עומר רוב 14 למארחת.

מכבי באר יעקב - הפועל עפולה 78:99

המומנטום המצוין של באר יעקב נמשך, כאשר בשבועיים האחרונים הספיק הקבוצה להפסיד בנקודה להפועל תל אביב, לנצח את הבקעה, והערב למחוץ את הצפוניים מעפולה. המארחת עלתה ליתרון דו-ספרתי כבר בפתיחת הרבע השני, ומשם והלאה פשוט לא הסתכלה אחורה על מנת להנחיל לעפולה תבוסה שלישית ברציפות. ג'רמיין הול הוביל את המנצחים עם 26 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully